Procesy
Ostatnio zmodyfikowano 2010-04-04 22:01
Elaine |
» 2010-04-04 10:54:45 Nie lepiej zainstalować Platform SDK i użyć jego nagłówków, zamiast tych z MinGWowego W32API? |
|
Diego Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-04-04 11:18:30 Właśnie najdziwniejsze jest to że funkcja GetCurrentProcessId() działa bez zarzutow a GetProcessId() sie nie kompiluje z tego co sie orientuje chyba obie naleza do windows.h
Niby znalazłem jakis tutorial na ten temat tylko sa 2 problemy 1 to ze sie nei kompiluje nei ma jak sprawdzic 2 tutorial po angielsku a to jednak sprawia problem mlodemu ;p
#edit
Z jeszcze innego zrudla znalazlem takie cos: IMPLEMENTATION Defined in "winbase.h".
Implemented in "dlls/kernel32/process.c". source.winehq.org/source/dlls/kernel32/process.c Debug channel "process".
hmm zainkludowalem <winbase.h> i dalej undeklared w MSDN pisalo:
Header Winbase.h (include Windows.h) Library Kernel32.lib |
|
DejaVu |
» 2010-04-04 13:22:35 No bo funkcja GetCurrentProcessId() jest dostępna już od Windowsa 2000, a nie 2003. |
|
Elaine |
» 2010-04-04 14:46:10 #define WINVER 0x0502 #include <windows.h>
int main() { GetProcessId; } Kompiluje się poprawnie (GCC 4.5.0 (co jest raczej mało istotne, ale ktoś wspominał o wersji GCC...), W32API 3.14). Bez zdefiniowania WINVER już nie. |
|
Diego Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-04-04 21:23:08 Ok dzięki wielkie teraz przynajniej się kompiluje ^^ jeśli jeszcze ktoś by mi podpowiedział z kąd wyczaić uchwyt do procesu który chcemy sprawdzic to był bym happy :) |
|
Elaine |
» 2010-04-04 22:01:09 Z kątowni. Odrobinę bardziej poważnie - coś mówiłem wcześniej o wyszukiwaniu okna... |
|
1 « 2 » |