Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Procesy

Ostatnio zmodyfikowano 2010-04-04 22:01
Autor Wiadomość
Elaine
» 2010-04-04 10:54:45
Nie lepiej zainstalować Platform SDK i użyć jego nagłówków, zamiast tych z MinGWowego W32API?
P-15803
Diego
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2010-04-04 11:18:30
Właśnie najdziwniejsze jest to że funkcja GetCurrentProcessId() działa bez zarzutow a GetProcessId() sie nie kompiluje z tego co sie orientuje chyba obie naleza do windows.h

Niby znalazłem jakis tutorial na ten temat tylko sa 2 problemy 1 to ze sie nei kompiluje nei ma jak sprawdzic 2 tutorial po angielsku a to jednak sprawia problem mlodemu ;p

#edit

Z jeszcze innego zrudla znalazlem takie cos:
IMPLEMENTATION
Defined in "winbase.h".

Implemented in "dlls/kernel32/process.c". source.winehq.org/source/dlls/kernel32/process.c
Debug channel "process".

hmm zainkludowalem <winbase.h> i dalej undeklared w MSDN pisalo:

Header Winbase.h (include Windows.h)
Library Kernel32.lib
P-15805
DejaVu
» 2010-04-04 13:22:35
No bo funkcja GetCurrentProcessId() jest dostępna już od Windowsa 2000, a nie 2003.
P-15809
Elaine
» 2010-04-04 14:46:10
C/C++
#define WINVER 0x0502
#include <windows.h>

int main()
{
    GetProcessId;
}
Kompiluje się poprawnie (GCC 4.5.0 (co jest raczej mało istotne, ale ktoś wspominał o wersji GCC...), W32API 3.14). Bez zdefiniowania WINVER już nie.
P-15810
Diego
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2010-04-04 21:23:08
Ok dzięki wielkie teraz przynajniej się kompiluje ^^ jeśli jeszcze ktoś by mi podpowiedział z kąd wyczaić uchwyt do procesu który chcemy sprawdzic to był bym happy :)
P-15825
Elaine
» 2010-04-04 22:01:09
Z kątowni. Odrobinę bardziej poważnie - coś mówiłem wcześniej o wyszukiwaniu okna...
P-15826
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2