[BLENDER] eksportowanie modelu do .md2
Ostatnio zmodyfikowano 2010-04-10 15:53
SeaMonster131 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[BLENDER] eksportowanie modelu do .md2 » 2010-04-09 20:01:14 Hmm...niedawno zacząłem tworzyć modele w Blenderze. I gdy zrobiłem jakiś model, wczytałem go w silniku (Irrlicht) z teksturą to, owszem model jest, ale tekstury nie ma :( Gdy ściągnąłem pliki z tutoriala to na modelu w formacie .md2 są tekstury. Lecz, gdy chcę eksportować model z Blendera do .md2 to wyskakuje mi błąd, że model nie ma "UV(face or vertex)". Możecie mi pomóc? |
|
DejaVu |
» 2010-04-09 20:20:46 |
|
SeaMonster131 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
:( » 2010-04-09 21:10:38 Cały czas szukam i szukam i czytam, ale nadal nie wiem jak to zrobić :( |
|
DejaVu |
» 2010-04-09 21:18:34 Jeśli mało informacji jest na temat błędu to poszukaj tutoriala jak poprawnie eksportować model do md2 dla irrlichta. |
|
SeaMonster131 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
eee » 2010-04-10 15:53:14 eee...tam. Nie moge nigdzie tego znaleźć. Ale mówi sie trudno |
|
« 1 » |