lenrokskate Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Obróbka sprite'a » 2010-04-11 12:44:00 |
|
pekfos |
» 2010-04-11 13:11:02 napisz sobie do tego program.tj: tworzysz bitmapę i pętlą wyświetlasz co a*ROZ_X pixeli obraz obrócony o a*stopnie*360/256 i save_bitmap() tyle, to proste jest a paintem tego nie zrobisz tak łatwo bo obraca o pełne 90
To forum programistyczne! Myślisz że otworze painta i ci narysuje?
//edit: a to iterator ROZ_X Y to rozmiar samochodu
i pos y w bitmapie to ROZ_Y*a*stopnie/90 |
|
lenrokskate Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-04-11 13:45:59 taki obrót da się zrobić np. w gimpie ale tam potem gorzej odpowiednio ustawić bitmapę
niech ktoś to zrobi |
|
Bartaz |
... » 2010-04-11 14:19:58 Straszny leń z ciebie, nawet nie poprosiłeś tylko "Niech mi ktoś go zrobi wg. tego wzoru:"to jak rozkaz :/ wątpię żeby ktoś ci to zrobił ,to nie strona z gotowcami... Link nie działa... |
|
lenrokskate Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-04-12 19:15:11 dobra, napisałem to: #include <allegro.h> #include <cmath>
#define h 115 #define w 147
BITMAP * bufor = NULL; BITMAP * sam = NULL; int k;
int main() { allegro_init(); install_keyboard(); set_color_depth( 32 ); set_gfx_mode( GFX_AUTODETECT_WINDOWED, 1900, 460, 0, 0 ); bufor = create_bitmap( 2646, 460 ); if( !bufor ) { set_gfx_mode( GFX_TEXT, 0, 0, 0, 0 ); allegro_message( "Nie mogę utworzyć bufora !" ); allegro_exit(); exit( 0 ); } clear_to_color( bufor, makecol( 255, 0, 255 ) ); sam = load_bmp( "sam2.bmp", default_palette ); if( !sam ) { set_gfx_mode( GFX_TEXT, 0, 0, 0, 0 ); allegro_message( "Brakuje obrazka!" ); allegro_exit(); exit( 0 ); } for( int y = 0; y < 4 * h; y += h ) { for( int x = 0; x < 18 * w; x += w ) { rotate_sprite( bufor, sam, x, y, itofix( k * 5 * 256 / 360 ) ); k++; } } save_bitmap( "sam.bmp", bufor, default_palette ); blit( bufor, screen, 0, 0, 0, 0, 2304, 512 ); readkey(); allegro_exit(); return 0; } END_OF_MAIN();
|
|
« 1 » |