Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Tworzenie baz danych

Ostatnio zmodyfikowano 2016-04-05 22:45
Autor Wiadomość
pekfos
» 2016-04-05 20:37:28
Chyba nie rozumiesz, jak działa programowanie obiektowe. A przynajmniej nie używasz poprawnej terminologii. Z czym ty w ogóle miałeś problem, zanim ktoś tak niefortunnie o tej obiektowości wspomniał?
P-146999
kamkam
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2016-04-05 20:44:26
problem jest taki
załóżmy że mamy 10 stworów (stwor_1...stwor_10) każdy z nich ma daną wartość HP i many. i teraz problem jest taki : chcę po wpisaniu stwor od 1 do 10 uzyskać jego wartości hp i many, ale ważne jest to żeby wpisać tylko np potwór jeden a nie potór_1 hp bo chodzi mi o zrobienie uniwersalnego kodu.
P-147000
pekfos
» 2016-04-05 21:32:30
Tablica struktur?
P-147002
michal11
» 2016-04-05 21:37:13
To w końcu chcesz to zapisywać do pliku czy przechowywać w programie ?
P-147003
Gibas11
» 2016-04-05 22:18:40
Najprościej będzie plikami XML (nie najwydajniej, ale są bardzo wygodne). W głównym węźle stwórz n innych węzłów o nazwach stwór_N i wyszukuj po nazwie węzła, albo wszystkie nazwij tak samo i nazwa potwora była by przechowywana z resztą parametrów (i jakimś ID) w atrybutach kolejnych bliźniaczych węzłów. Polecam RapidXML, w miarę wygodne, mało zależności i nawet wyrabia się wydajnościowo.

Od razu przepraszam z ilość powtórzeń słowa „węzeł”, ale nie kojarzę żadnego pasującego do kontekstu synonimu. :-/

EDIT: A odczyt i przechowywanie w programie to już sprawa drugorzędna, propozycja @pekfos z tablicą struktur wydaje mi się najlepsza.
P-147004
michal11
» 2016-04-05 22:45:51
http:/​/gameprogrammingpatterns.com​/prototype.html

Może się przyda, szczególnie ostatni paragraf.
P-147005
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2