Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

C++ Gra konsolowa, sterowanie graczami

Ostatnio zmodyfikowano 2016-04-14 11:00
Autor Wiadomość
Blon
Temat założony przez niniejszego użytkownika
C++ Gra konsolowa, sterowanie graczami
» 2016-04-13 23:17:19
Witam
Próbuję od jakiegoś czasu napisać grę coś na zasadzie wisielca, koła fortuny, po prostu takie strzelanie z literkami, gdzie ciągle można coś rozbudować w przyszłości. Kroczek po kroczku, dla nauki. I mam problem nie tyle z samym kodem, co z wizją jak to ma wyglądać. Mianowicie sterowanie graczami.
Powiedzmy, ze ustalamy wersje dla 2 graczy
Gracz1 odkrywa / nieodkrywa literki = zostaje / oddaje kolejke i przechodzi do gracza2. Wiecie o co chodzi. I tu moje pytanie, jak najprosciej to zrobić? W 1 myśli myślałem nad ifami, ale przecież calej rozgrywki nie da sie na tym realnie napisać (chyba ;-)). Z funkcji które znam, jedynie co przychodzi mi na myśl switch, jednak nie do końca, wiem jakby mial wygladać 'algortym'.

Powiedzmy ze:
switch:
case1 - 1 tura?
case2 - 2tura?
...
nowe slowo do odgadniecia
case...
A w samym ciele, aby to wszystko z soba gralo? Przeglądałem inne gry, nawet proste jak kółko i krzyżyk, jednak ciągle nie widze u siebie jakby to najprościej ułożyć.

Pozdrawiam, Blon
P-147239
l7ssha
» 2016-04-14 07:06:05
Przykład jak rozwiązać problem. Może nie w c++ ale w js.

http://miroslawzelent.pl/kurs-javascript/przetwarzanie-lancuchow-gra-wisielec/
P-147242
Blon
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2016-04-14 11:00:50
Hm dzięki, ale tu jest chyba dla 1 gracza, przynajmniej jak przewijałem to nie natknąłem sie na rozwiązanie mojego problemu.
P-147247
« 1 »
  Strona 1 z 1