'Ó' pojawiające się przy naciśnięciu strzałki
Ostatnio zmodyfikowano 2010-04-14 15:38
Pirotechnik Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-04-13 19:23:10 -Piotr
dzięki za informacje ale o tym wiem...
-Pekfos
To 'while' to wiem o tym w programie też mam kilka takich bezsensownych poleceń ale bez nich program nie działa(nie umiem powiedzieć dlaczego) |
|
Pirotechnik Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-04-13 21:01:19 Kurde.. znów ten problem.. nie mam już pomysłów pomóż ktoś!! |
|
DejaVu |
» 2010-04-13 21:49:43 |
|
Pirotechnik Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-04-13 21:53:27 NIE. Ale przeczytam go z chęciom xD |
|
malan |
» 2010-04-13 21:54:49 Masz błędnie zbudowany switch. Nie chodzi mi tu o błąd "techniczny". Co jest źle? default: klawisz = znak; cout << klawisz; To powoduje błąd. Dlaczego? Sprawdź. |
|
Pirotechnik Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-04-13 21:57:33 WYDAJE mi się to że strzałki mają 2 znaki (jak napisałem wcześniej) a tu kazałem wyświetlić zawartość naciśniętego klawisza. A teraz mam pytanie: jak oczyścić bufor klawiatury?? |
|
malan |
» 2010-04-13 21:59:31 Aha. Spoko..., heh. Do czyszczenia bufora... użyj: std::cin.sync();. |
|
Pirotechnik Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-04-13 22:18:31 Wiecie co?? Wytłumaczcie mi to bo nie wiem juz jak to robić albowiem próbowałem jak Piotr mi to podał (linki) ale nic nie wychodzi!! |
|
1 « 2 » 3 |