Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

zadanie z lekcji 11 pętla nieskończona

Ostatnio zmodyfikowano 2010-04-15 21:44
Autor Wiadomość
grykon
Temat założony przez niniejszego użytkownika
zadanie z lekcji 11 pętla nieskończona
» 2010-04-15 17:44:39
Witam,
jestem dość mocno początkujący i mam nadzieje że mnie nie zjecie że pisałem chaotycznie czy coś takiego :) robiłem sobie ten program z tej lekcji i już się poddaje. Warunek zmieniałem na różne sposoby na ='p' itp. aż zauważyłem że to nawet w takiej postaci jak jest teraz jest nieskończoną pętlą i nie mam już pomysłu dlatego piszę tu (chodzi o zmienną sprzedaj i drugi warunek(zaznaczone komentarzem(linia 55)

C/C++
#include <conio.h>
#include <iostream>
#include <string>
#include <cctype>
int main()
{
    using namespace std;
   
    const int filmow = 4;
    int biletowNaFilm = 30;
   
    char wybor = 0;
    int bilet[ filmow ][ 1 ];
    string film[ filmow ] = { "Bolek i Lolek", "Seksmisja", "Krzyzacy", "Killer" };
    int sprzedaj = 0;
   
    for( int i = 0; i < filmow; i++ ) //przypisywanie kazdemu filmowi ile biletow(wartosci poczatkowe)
    { bilet[ i ][ 0 ] = biletowNaFilm; }
   
    do
    {
       
        cout << "Kino \"Za Stodola\" Zaprasza." << endl << "Dzisiejsza oferta to:" << endl;
        for( int i = 0; i < filmow; i++ )
        {
            cout << i + 1 << ". " << film[ i ] << "\t(" << bilet[ i ][ 0 ] << " biletow zostalo)" << endl;
        }
        cout << endl << "Wybierz numer filmu lub wpisz z lub Z by zakonczyc" << endl;
       
        cin >> wybor;
       
        for( int j = 0; j < filmow; j++ )
        {
            if( wybor ==( j + 49 ) )
            {
                cout << "Wybrano film " << film[ j ] << endl;
                cout << "Zostalo biletow " << bilet[ j ][ 0 ] << endl;
               
                if( bilet[ j ][ 0 ] == 0 )
                { cout << "Brak biletow na ten film wychodze do menu" << endl;