[Irrlicht] Jak wyświetlić obiekt
Ostatnio zmodyfikowano 2010-04-17 22:01
SeaMonster131 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[Irrlicht] Jak wyświetlić obiekt » 2010-04-16 17:15:28 Mam pytanie. Znalazłem w pliku "ISceneManager.h" (Irrlicht) coś takiego: virtual ISceneNode * addCubeSceneNode( f32 size = 10.0f, ISceneNode * parent = 0, s32 id =- 1, const core::vector3df & position = core::vector3df( 0, 0, 0 ), const core::vector3df & rotation = core::vector3df( 0, 0, 0 ), const core::vector3df & scale = core::vector3df( 1.0f, 1.0f, 1.0f ) ) = 0;
I teraz mam pytanie, czy za pomocą tego moge wyświetlić "Cube" :) w swoim projekcie, a jeżeli tak, to w jaki sposób? |
|
SeaMonster131 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-04-17 19:29:08 Widze, że nikt nie może mi pomóc, więc trudno... :( |
|
WunM |
» 2010-04-17 21:58:37 I teraz mam pytanie, czy za pomocą tego moge wyświetlić "Cube" |
Jeżeli się nie mylę to nie. Co najwyżej dodasz obiekt do sceny i tę scenę będziesz musiał wyrenderować. BTW. wcięło ci manuala (ew. jakiegoś tutoriala)? |
|
Elaine |
» 2010-04-17 22:01:04 Naprawdę nie słyszałeś o tych złodziejach, co chodzą po domach i podpieprzają manuale? Facet, na jakiej planecie żyjesz?!? ;P :D |
|
« 1 » |