Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[Irrlicht] Jak wyświetlić obiekt

Ostatnio zmodyfikowano 2010-04-17 22:01
Autor Wiadomość
SeaMonster131
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[Irrlicht] Jak wyświetlić obiekt
» 2010-04-16 17:15:28
Mam pytanie. Znalazłem w pliku "ISceneManager.h" (Irrlicht) coś takiego:
C/C++
virtual ISceneNode * addCubeSceneNode( f32 size = 10.0f, ISceneNode * parent = 0, s32 id =- 1,
const core::vector3df & position = core::vector3df( 0, 0, 0 ),
const core::vector3df & rotation = core::vector3df( 0, 0, 0 ),
const core::vector3df & scale = core::vector3df( 1.0f, 1.0f, 1.0f ) ) = 0;
I teraz mam pytanie, czy za pomocą tego moge wyświetlić "Cube" :) w swoim projekcie,  a jeżeli tak, to w jaki sposób?
P-16203
SeaMonster131
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2010-04-17 19:29:08
Widze, że nikt nie może mi pomóc, więc trudno... :(
P-16215
WunM
» 2010-04-17 21:58:37
I teraz mam pytanie, czy za pomocą tego moge wyświetlić "Cube"

Jeżeli się nie mylę to nie. Co najwyżej dodasz obiekt do sceny i tę scenę będziesz musiał wyrenderować. BTW. wcięło ci manuala (ew. jakiegoś tutoriala)?
P-16216
Elaine
» 2010-04-17 22:01:04
Naprawdę nie słyszałeś o tych złodziejach, co chodzą po domach i podpieprzają manuale? Facet, na jakiej planecie żyjesz?!? ;P :D
P-16217
« 1 »
  Strona 1 z 1