[C++, WinApi] Użycie dwóch masek na jednej bitmapie
Ostatnio zmodyfikowano 2016-06-17 12:50
TheReclif Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[C++, WinApi] Użycie dwóch masek na jednej bitmapie » 2016-06-17 00:34:53 Witam! Korzystam z umieszczonego na tej stronie kodu do tworzenia masek przezroczystości z podanej bitmapy i koloru. Sytuacja zmusiła mnie do stworzenia dwóch masek i muszę je jakoś połączyć lub zrobić coś, aby piksele w obu kolorach były przezroczyste. Jak mogę to zrobić? |
|
darko202 |
» 2016-06-17 12:50:58 1. >>Korzystam z umieszczonego na tej stronie kodu do tworzenia masek przezroczystości z podanej bitmapy czy chodzi Ci o http://cpp0x.pl/kursy/Kurs-WinAPI-C++/Podstawy/Bitmapy/1822. co stoi na przeszkodzie abyś : * tworzył maskę M_m1+m2 : będąca suma masek M1 i M2, co powinno być proste gdyż maska to, monochromatyczna (czarno-biała) bitmapa, a mamy zapewnione (chyba), że wymiary są identyczne lub * zastosował maski kaskadowo najpierw M1, a potem M2 "tworzenie" zaznaczam "-->" bitmapy1 --> maska m1 --> bitmapa_Posrednia m1 --> maska m2 --> bitmapa_Posrednia m2-> bitmapa będąca sumą m1 i m2 |
|
« 1 » |