Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

SFML funkcje trygonometryczne

Ostatnio zmodyfikowano 2016-06-25 08:45
Autor Wiadomość
pajdas
Temat założony przez niniejszego użytkownika
SFML funkcje trygonometryczne
» 2016-06-24 20:34:39
Piszę sterowanie do gry w SFML i mam pewien problem.
Na WSADzie się steruje, czyli na W idzie do przodu. Na A i D obiekt obraca się, a na S cofa się do tyłu.
Jak zrobić aby wyznaczyć gdzie ma iść obiekt bo gdy na przykład obiekt jest pod kątem 30°.
Podsumujmy:
obiekt ma dane: pod jakim kątem się znajduje jaką ma prędkość i nie wie gdzie jest jego cel ( czyli nie wie gdzie ma się znaleść, będę używać funkcji obiekt.move(float x, float y);
Proszę o wytłumaczenie i najlepiej kod.
Z góry dziękuję
P-149440
marcolo2307
» 2016-06-25 08:45:29
http://szymonsiarkiewicz.pl​/poradniki/goto​/poruszanie-obiektem-na-podstaw​ie-rotacji​/
Poczytaj sobie, sam Ci nie wytłumaczę, bo tego się jeszcze nie uczyłem :P
P-149444
« 1 »
  Strona 1 z 1