Dodawanie plików do .exe
Ostatnio zmodyfikowano 2016-06-28 18:38
MSSC Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Dodawanie plików do .exe » 2016-06-27 20:38:22 Witam
Ostatnio spotkałem się z instalatorem pewnej gry, napisanym w C++, któryż to miał niejako "zincludowane" wewnątrz siebie wszystkie pliki gry i przez to ważył grubo ponad 1 gb. Stąd moje pytanie: w jaki sposób można takie cudo stworzyć, tzn. pliki używane przez naszą aplikację zaszyć wewnątrz jej? |
|
Gibas11 |
» 2016-06-27 21:20:39 Qt/Resources, polecam. |
|
MSSC Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2016-06-27 21:45:56 A może coś z WinApi? Nie uśmiecha mi się ciągle bawić z Qt... |
|
Gibas11 |
» 2016-06-27 22:14:26 Wolisz jednoplatformową bibliotekę której 3/4 kodu ma ponad kilkanaście lat od Qt? Najprościej chyba zrobić własny program konwertujący dowolny plik na .hpp i .cpp, WinAPI chyba czegoś takiego nie ma, ale nie dam sobie ręki uciąć. |
|
mateczek |
» 2016-06-28 13:02:56 czym innym jest instalator (zwykłe samorozpakowujące archiwum pierwszym z brzegu programem pakującym chyba da się to zrobić). A czym innym zasoby trzymane w pliku aplikacji () |
|
Gibas11 |
» 2016-06-28 18:38:05 Z treści posta wynika raczej że cały instalator był w cpp i chyba właśnie o zasoby chodziło. Bo z tego co wiem to do instalatora nawet nie trzeba umieć programować. |
|
« 1 » |