Dziwny błąd w stylu "Bulding Error"
Ostatnio zmodyfikowano 2010-04-28 18:20
filipesq Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Dziwny błąd w stylu "Bulding Error" » 2010-04-28 17:04:21 Piszę grę w Allegro. Wszystko ładnie się kompilowało, ale nagle zaczęło wyskakiwać takie coś: Kompilator: Default compiler Building Makefile: "D:\moje gry i programy\kostki\Makefile.win" Wykonywanie make... make.exe -f "D:\moje gry i programy\kostki\Makefile.win" all g++.exe main.o -o "kostki.exe" -L"D:/install/DevC/lib" -mwindows -lalleg_s -lkernel32 -luser32 -lgdi32 -lcomdlg32 -lole32 -ldinput -lddraw -ldxguid -lwinmm -ldsound
D:\install\DevC\Bin\..\lib\gcc\mingw32\3.4.2\..\..\..\..\mingw32\bin\ld.exe: cannot open output file kostki.exe: Permission denied collect2: ld returned 1 exit status
make.exe: *** [kostki.exe] Error 1
Wykonanie zakończone
Teraz niezależnie co zrobię nie chce się kompilować. Co jest nie tak? Mogę podać kod, ale to chyba chodzi o coś innego. |
|
WunM |
» 2010-04-28 17:18:09 (...)
D:\install\DevC\Bin\..\lib\gcc\mingw32\3.4.2\..\..\..\..\mingw32\bin\ld.exe: cannot open output file kostki.exe: Permission denied
(...)
|
Nie masz prawa do otwarcia "kostki.exe". |
|
filipesq Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-04-28 17:21:03 A jak uzyskać to prawo? |
|
Pirotechnik |
» 2010-04-28 17:40:40 public??? |
|
filipesq Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-04-28 17:43:34 Nie rozumiem. |
|
Pirotechnik |
» 2010-04-28 17:46:38 nie widziałem kodu ale sądzę że masz go zadeklarowanego (nie umiem tego lepiej ubrać w słowa) jako private i kompilator odmawia ci do niego dostępu.... |
|
filipesq Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-04-28 17:57:15 Ale wcześniej działało. Przestało po dopisaniu: BITMAP * piB = load_bmp( "image/piszczelBrak.bmp", default_palette ); destroy_bitmap( piB );
Mówisz, że to jednak coś w kodzie? Jeśli, to domyślam się że na samym początku. Oto wszystko co mam przed "int main()": #include <allegro.h>
int liczba; int runda; bool bylo = false;
void init(); void deinit(); void menu( void ); void gra( void ); void gra2( void ); void gierka( void );
int myRand( int min, int max ) { double val; val = rand() *( 1.0 /( RAND_MAX + 1.0 ) ); return int(( val *( max - min ) ) + min ); }
Więc jak sprawić, aby było public, nie private? |
|
Pirotechnik |
» 2010-04-28 18:00:39 |
|
« 1 » 2 |