[C++] Silnik do pisania gry
Ostatnio zmodyfikowano 2016-07-29 18:49
JanekJr Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[C++] Silnik do pisania gry » 2016-07-29 15:52:33 Witam. Ze znajomymi programistami i jednym grafikiem, wpadliśmy na pomysł napisania gry. Grafik już ogarnia koncept cały, a my szukamy odpowiednich rzeczy, aby rozpocząć prace. A mianowicie, jaki polecacie dobry silnik do gier, który ułatwi zabawę z grafiką, dźwiękiem, oraz możliwość gry przez internet. I najlepiej z obsługą 2D i 3D, koniecznie multiplatformowy. Z góry dzięki za odpowiedzi. |
|
Gibas11 |
» 2016-07-29 16:04:42 1. Lepiej znajdźcie więcej grafików. 2. Unity? |
|
JanekJr Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2016-07-29 17:46:38 A coś nie koniecznie pod windowsa? |
|
Gibas11 |
» 2016-07-29 18:10:30 Przespałeś ostatni rok? ;) Unity chodzi już na Linuksie całkiem sprawnie, może najwyżej ignorować style gtk itd, bo to jeszcze nie gotowy port. Ale zachowuje pełną funkcjonalność i jest stabilne (w każdym razie u mnie). |
|
JanekJr Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2016-07-29 18:38:04 Jednak kodujemy w c++. C# co prawda znam bo nawet projekt na ImagineCup projekt w c# robiłem ale interesuje na darmowa biblioteka w c++ :D |
|
kistel66 |
» 2016-07-29 18:40:43 Unreal Engine 4. |
|
Gibas11 |
» 2016-07-29 18:49:17 To w końcu silnik czy biblioteka? Jak silnik to, jak wyżej, UE4 a jak libka to sfml/sdl + box2d/PhysX/bullet. |
|
« 1 » |