Irrilcht? Ogre? A może jeszcze coś innego?
Ostatnio zmodyfikowano 2016-08-07 15:29
2dpcpl Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Irrilcht? Ogre? A może jeszcze coś innego? » 2016-07-30 14:11:45 Witam, szukam jakiegoś dobrego silnika, w którym można tworzyć gry w 3D. Zainteresowałem się Ogre oraz Irrlicht jednak, nie wiem czy to wina samego silnika czy sposobu tworzenia gry, ale grafika nie wygląda za ciekawie. Wygląda fajnie, ale jak na 20 lat temu :/ Czy w tych silnikach można graficznie osiągnąć to co w dzisiejszych "kombajnach" typu Unity3D lub UnrealEngine?
Może polecacie jakiś inny silnik? Zależy mi też na tym, żeby był darmowy (w pełnym tego słowa znaczeniu) oraz obsługiwał C++.
Co wybrać? :? |
|
Gibas11 |
» 2016-07-30 17:51:17 Irrlich i Ogre to biblioteki, jak chcesz silnik z c++ to użyj Unreal Engine 4, trudniejszy od Unity, ale jeśli go ogarniesz jest super. |
|
SeaMonster131 |
» 2016-08-01 19:37:16 ale grafika nie wygląda za ciekawie. Wygląda fajnie, ale jak na 20 lat temu :/ |
Zmień grafika :) |
|
2dpcpl Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2016-08-03 12:25:22 @SeaMonster131 Czyli mam rozumieć, że jeśli grafika będzie przygotowana porządnie to nie będzie żadnych problemów z cieniowaniem, wygładzaniem, itp.? Ogre to uciągnie? Główne się nad tym cieniowaniem zastanawiam… "Soft shading" i te sprawy… |
|
SeaMonster131 |
» 2016-08-07 15:29:28 Na stronie głównej Irrlichta chwalą się, że: There are lots of common special effects available in the Irrlicht Engine. They are not difficult to use, in most cases the programmer only has to switch them on. The engine is constantly extended with new effects, here is list of effects which are currently implemented:
Animated water surfaces Dynamic lights Dynamic shadows using the stencil buffer Geo mip-mapped terrain Billboards Bump mapping Parallax mapping Transparent objects Light maps Customizeable Particle systems for snow, smoke, fire, … Sphere mapping Texture animation Skyboxes and skydomes Fog Volume Light
|
Z Ogre pewnie podobnie. Choć ja osobiście używam Unity3D, fajne rozbudowane narzędzie. |
|
« 1 » |