Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Irrilcht? Ogre? A może jeszcze coś innego?

Ostatnio zmodyfikowano 2016-08-07 15:29
Autor Wiadomość
2dpcpl
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Irrilcht? Ogre? A może jeszcze coś innego?
» 2016-07-30 14:11:45
Witam,
szukam jakiegoś dobrego silnika, w którym można tworzyć gry w 3D.
Zainteresowałem się Ogre oraz Irrlicht jednak, nie wiem czy to wina samego silnika czy sposobu tworzenia gry, ale grafika nie wygląda za ciekawie. Wygląda fajnie, ale jak na 20 lat temu :/
Czy w tych silnikach można graficznie osiągnąć to co w dzisiejszych "kombajnach" typu Unity3D lub UnrealEngine?

Może polecacie jakiś inny silnik?
Zależy mi też na tym, żeby był darmowy (w pełnym tego słowa znaczeniu) oraz obsługiwał C++.

Co wybrać? :?
P-150400
Gibas11
» 2016-07-30 17:51:17
Irrlich i Ogre to biblioteki, jak chcesz silnik z c++ to użyj Unreal Engine 4, trudniejszy od Unity, ale jeśli go ogarniesz jest super.
P-150405
SeaMonster131
» 2016-08-01 19:37:16
ale grafika nie wygląda za ciekawie. Wygląda fajnie, ale jak na 20 lat temu :/
Zmień grafika :)
P-150477
2dpcpl
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2016-08-03 12:25:22
@SeaMonster131
Czyli mam rozumieć, że jeśli grafika będzie przygotowana porządnie to nie będzie żadnych problemów z cieniowaniem, wygładzaniem, itp.? Ogre to uciągnie? Główne się nad tym cieniowaniem zastanawiam… "Soft shading" i te sprawy…
P-150535
SeaMonster131
» 2016-08-07 15:29:28
Na stronie głównej Irrlichta chwalą się, że:
There are lots of common special effects available in the Irrlicht Engine. They are not difficult to use, in most cases the programmer only has to switch them on. The engine is constantly extended with new effects, here is list of effects which are currently implemented:

    Animated water surfaces
    Dynamic lights
    Dynamic shadows using the stencil buffer
    Geo mip-mapped terrain
    Billboards
    Bump mapping
    Parallax mapping
    Transparent objects
    Light maps
    Customizeable Particle systems for snow, smoke, fire, …
    Sphere mapping
    Texture animation
    Skyboxes and skydomes
    Fog
    Volume Light
Z Ogre pewnie podobnie. Choć ja osobiście używam Unity3D, fajne rozbudowane narzędzie.
P-150626
« 1 »
  Strona 1 z 1