Obsługiwana rozdzielczość w grze
Ostatnio zmodyfikowano 2016-08-03 18:56
Nekronomik Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Obsługiwana rozdzielczość w grze » 2016-08-02 20:50:39 Witam, czy zna ktoś jakiś sposób na wyświetlenie wszystkich rozdzielczości i tylko tych rozdzielczości które są obsługiwane przez kartę graficzną danego komputera ? |
|
Gibas11 |
» 2016-08-02 20:55:53 Jaka biblioteka do obsługi grafiki? Czy chcesz coś czytste-C++? |
|
Nekronomik Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2016-08-02 21:09:49 C++ i biblioteka Allegro 5 Głównie mi chodzi o to aby tylko odczytać te wszystkie obsługiwane rozdzielczości. |
|
michal11 |
» 2016-08-02 21:59:40 A to nie jest tak, że to programista definiuje jakie rozdzielczości obsługuje jego gra ? Tzn. możesz wybrać sobie dowolną rozdzielczość byleby była mniejsza od aktualnie ustawionej w systemie(do tego jest pewnie jakaś funkcja w winapi czy czymś podobnym). |
|
Nekronomik Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2016-08-02 22:18:16 Już tak zrobiłem, ale nie każdy komputer obsłuży dana rozdzielczość. |
|
michal11 |
» 2016-08-02 22:42:04 Możesz podać jakiś przykład ? |
|
maly |
» 2016-08-03 07:06:45 al_get_num_video_adapters i al_get_monitor_info. |
|
Nekronomik Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2016-08-03 18:56:16 Udało mi się wyświetlić wszystkie obsługiwane rozdzielczości od najmniejszej do największej wraz z odświeżaniem. Tylko nie wiem dlaczego pokazuje mi rozdzielczość obsługiwaną 640x480 mimo że w ustawieniach ekranu takiej nie mam, na windowsie najmniejsza to 800x600. Z ciekawości przetestowałem rozdzielczość 640x480 na pełnym i okienkowym trybie, wszystko działa. |
|
« 1 » |