[C++] Zegar się zatrzymuje
Ostatnio zmodyfikowano 2016-08-04 13:07
aQua.zZz Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[C++] Zegar się zatrzymuje » 2016-08-04 13:07:40 Witam. Postanowiłem, napisać zegar amatorski, który "ciągle chodzi". Zegar pobiera aktualny czas, a potem po ok. sekundzie dodaje + 1 do SystemTime.wSecond i tak z resztą. Problem polega na tym, że gdy się go włączy odlicza sekundę i się zatrzymuję. Nie pogardzę pomocą. #include <windows.h> #include <iostream>
using namespace std;
SYSTEMTIME SystemTime;
int main() { GetSystemTime( & SystemTime ); cout << SystemTime.wHour + 2 << ":"; if( SystemTime.wMinute <= 9 ) { cout << "0" << SystemTime.wMinute << ":"; } else { cout << SystemTime.wMinute << ":"; } if( SystemTime.wSecond <= 9 ) { cout << "0" << SystemTime.wSecond << ""; } else { cout << SystemTime.wSecond << ""; } while( true ) { Sleep( 990 ); system( "cls" ); cout << SystemTime.wHour + 2 << ":" << SystemTime.wMinute << ":" << SystemTime.wSecond + 1; } if( SystemTime.wSecond == 60 ) { SystemTime.wMinute + 1; SystemTime.wSecond == 0; } if( SystemTime.wMinute == 60 ) { SystemTime.wHour + 1; SystemTime.wMinute == 0; } if( SystemTime.wHour == 24 ) { SystemTime.wHour == 0; } }
Konsola, Amator, C++, Poprawna kompilacja, a złe działanie programu. @Edit: Zanim ktoś w ogóle zareagował, sam znalazłem rozwiązanie... Ehhh, zamykam. |
|
« 1 » |