Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[C++] Zegar się zatrzymuje

Ostatnio zmodyfikowano 2016-08-04 13:07
Autor Wiadomość
aQua.zZz
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[C++] Zegar się zatrzymuje
» 2016-08-04 13:07:40
Witam. Postanowiłem, napisać zegar amatorski, który "ciągle chodzi". Zegar pobiera aktualny czas, a potem po ok. sekundzie dodaje + 1 do SystemTime.wSecond i tak z resztą. Problem polega na tym, że gdy się go włączy odlicza sekundę i się zatrzymuję. Nie pogardzę pomocą.
C/C++
#include <windows.h>
#include <iostream>

using namespace std;

SYSTEMTIME SystemTime;

int main()
{
    GetSystemTime( & SystemTime );
    cout << SystemTime.wHour + 2 << ":";
   
    if( SystemTime.wMinute <= 9 )
    {
        cout << "0" << SystemTime.wMinute << ":";
    }
    else
    {
        cout << SystemTime.wMinute << ":";
    }
    if( SystemTime.wSecond <= 9 )
    {
        cout << "0" << SystemTime.wSecond << "";
    }
    else
    {
        cout << SystemTime.wSecond << "";
    }
   
    while( true )
    {
        Sleep( 990 );
        system( "cls" );
        cout << SystemTime.wHour + 2 << ":" << SystemTime.wMinute << ":" << SystemTime.wSecond + 1;
    }
    if( SystemTime.wSecond == 60 )
    {
        SystemTime.wMinute + 1;
        SystemTime.wSecond == 0;
    }
    if( SystemTime.wMinute == 60 )
    {
        SystemTime.wHour + 1;
        SystemTime.wMinute == 0;
    }
    if( SystemTime.wHour == 24 )
    {
        SystemTime.wHour == 0;
    }
}
Konsola, Amator, C++, Poprawna kompilacja, a złe działanie programu.
@Edit: Zanim ktoś w ogóle zareagował, sam znalazłem rozwiązanie... Ehhh, zamykam.
P-150563
« 1 »
  Strona 1 z 1