Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

SFML2.3 - getGlobalBounds dla pozycji myszy

Ostatnio zmodyfikowano 2016-08-07 09:36
Autor Wiadomość
2dpcpl
Temat założony przez niniejszego użytkownika
SFML2.3 - getGlobalBounds dla pozycji myszy
» 2016-08-07 01:03:32
Witam,
męczę się z tym od dłuższego czasu i nie umiem sobie z tym poradzić.
Mam kod:
if( exitgame.getGlobalBounds().contains( sf::Mouse::getPosition( window ) ) )

I teoretycznie jest w porządku, bo nawet w niektórych tutorialach jest napisane, aby tak szukać kolizji obiektu z myszą. Niestety, zamiast działać to dostaję od kompilatora prezent w postaci:
main.cpp:94:72: error: no matching function for call to ‘sf::Rect<float>::contains(sf::Vector2i)’

Czy ktoś ma jakiś pomysł? Z góry dzięki :/
P-150613
Gibas11
» 2016-08-07 01:37:04
if( exitgame.getGlobalBounds().contains( window.mapPixelToCoords( sf::Mouse::getPosition( window ) ) ) )
Bez
mapPixelToCoords
 nie zostanie uwzględniony zoom z sf::View itp., i po użyciu ich byłoby… źle? Btw jeśli bardzo zależy Ci na podaniu
sf::Vector2i
 tam gdzie funkcja oczekuje
sf::Vector2f
 użyj
static_cast < sf::Vector2f >( vec2i )
, ale raczej za szybko Ci się to nie przyda. API SFML jest dobrze przemyślane i _zwykle_ jeśli coś nie działa to gdzieś popełniłeś błąd. :P
P-150615
2dpcpl
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2016-08-07 09:36:58
Super! Działa! Dzięki wielkie!

PS. Nie zależy mi na podaniu
sf::Vector2i
 chciałem po prostu, żeby działało :D
P-150616
« 1 »
  Strona 1 z 1