Dodanie bilioteki sfml do code:blocks
Ostatnio zmodyfikowano 2016-08-08 22:11
mateczek  | 
» 2016-08-08 13:33:20 już tylko wchodząc na stronę sfml widać że najnowsza stablilna wersja to 2.3.2 A Ty masz wersję 2.0  http://www.sfml-dev.org/download.php. A więc chyba dobrym wyborem jest zacząć od pobrania tej najnowszej !!!! Kompilator masz w wersji 32 bity a Próbujesz podlinkować skompilowaną 64 bitową bibliotekę?? tak się nie da!!! musisz dobrać bibliotekę do kompilatora. lub skompilować samodzielnie !!! w opcjach linkera musisz dać to poniżej aby się skompilowało  -lsfml-graphics -lsfml-window  -lsfml-system
  PS. Dlaczego początkujący bujają się na Windowsie z nauką programowania tego nie rozumiem !!! przecież ten sfml to 20 sekund roboty na ubuntu !!! https://youtu.be/sFGwuZOcLRI | 
 | 
Banneq Temat założony przez niniejszego użytkownika  | 
» 2016-08-08 19:05:53 To jakiś nonsens...
  http://iv.pl/images/99498715481394348890.jpg  | 
 | 
marcolo2307  | 
» 2016-08-08 21:20:49 Może po prostu samemu skompiluj? Będzie łatwiej.  | 
 | 
mateczek  | 
» 2016-08-08 21:45:42 nie nonsens tylko masz złe dllki w stosunku do bibliotek użytych do kompilacji programu !!! pewnie pokopiowałeś złe biblioteki do katalogu kompilatora albo do katalogu aplikacji. Niestety na Windowsie trzeba się trochę orientować w temacie .   | 
 | 
Banneq Temat założony przez niniejszego użytkownika  | 
» 2016-08-08 22:11:21 Wszystko było dobrze poustawiane. Pobrałem wersję GCC 4.7 TDM (SJLJ) - 32-bit i przekopiowałem dllki. Działa. Dzięki za pomoc i czas mi poświęcony.   | 
 | 
| 1 2 « 3 »  |