Dodanie bilioteki sfml do code:blocks
Ostatnio zmodyfikowano 2016-08-08 22:11
mateczek |
» 2016-08-08 13:33:20 już tylko wchodząc na stronę sfml widać że najnowsza stablilna wersja to 2.3.2 A Ty masz wersję 2.0 http://www.sfml-dev.org/download.php. A więc chyba dobrym wyborem jest zacząć od pobrania tej najnowszej !!!! Kompilator masz w wersji 32 bity a Próbujesz podlinkować skompilowaną 64 bitową bibliotekę?? tak się nie da!!! musisz dobrać bibliotekę do kompilatora. lub skompilować samodzielnie !!! w opcjach linkera musisz dać to poniżej aby się skompilowało -lsfml-graphics -lsfml-window -lsfml-system
PS. Dlaczego początkujący bujają się na Windowsie z nauką programowania tego nie rozumiem !!! przecież ten sfml to 20 sekund roboty na ubuntu !!! https://youtu.be/sFGwuZOcLRI |
|
Banneq Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2016-08-08 19:05:53 To jakiś nonsens...
http://iv.pl/images/99498715481394348890.jpg |
|
marcolo2307 |
» 2016-08-08 21:20:49 Może po prostu samemu skompiluj? Będzie łatwiej. |
|
mateczek |
» 2016-08-08 21:45:42 nie nonsens tylko masz złe dllki w stosunku do bibliotek użytych do kompilacji programu !!! pewnie pokopiowałeś złe biblioteki do katalogu kompilatora albo do katalogu aplikacji. Niestety na Windowsie trzeba się trochę orientować w temacie . |
|
Banneq Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2016-08-08 22:11:21 Wszystko było dobrze poustawiane. Pobrałem wersję GCC 4.7 TDM (SJLJ) - 32-bit i przekopiowałem dllki. Działa. Dzięki za pomoc i czas mi poświęcony. |
|
1 2 « 3 » |