Funkcje przyjmujące n-parametrów
Ostatnio zmodyfikowano 2016-08-16 15:55
Nazgul Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Funkcje przyjmujące n-parametrów » 2016-08-16 03:03:27 Witam, szukam w miarę optymalnego sposobu na ładowanie do funkcji nieograniczonej ilości parametrów. Znalazłem już sposób z listą inicjalizacyjną oraz z variadic templates.
Jednak spotkałem się z przekazywaniem argumentów w jeszcze inny sposób. OpenGL: "glutInitDisplayMode(GLUT_RGBA | GLUT_DOUBLE | GLUT_MULTISAMPLE);" Jak widać są trzy parametry, a w deklaracji funkcji jest: "glutInitDisplayMode( unsigned int displayMode );"
Jeżeli ktoś mógłby wyjaśnić mi to zjawisko, byłbym bardzo wdzięczny |
|
carlosmay |
» 2016-08-16 09:56:46 |
|
pekfos |
» 2016-08-16 10:11:07 "glutInitDisplayMode(GLUT_RGBA | GLUT_DOUBLE | GLUT_MULTISAMPLE);" Jak widać są trzy parametry |
Gdzie ty tu widzisz 3 parametry..? Przekazanie liczby 3 to jeden parametr, ale przekazanie 1+2 to byłyby już 2 parametry? |
|
Nazgul Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2016-08-16 15:55:00 Dzięki za pomoc, czaję już;P |
|
« 1 » |