Czas i poziom trudności tworzenia
Ostatnio zmodyfikowano 2010-05-20 16:36
Orpis Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Czas i poziom trudności tworzenia » 2010-05-03 16:41:01 http://www.gry.jeja.pl/73,obrona-barakow-2.html - zacząłem od linku. Jak sądzicie czy trudno zrobić taką grę? I przez ile? No i czy wystarczą do tego same podstawy czy trzeba znać wiele więcej niż tylko podstawy? I jaka biblioteka najbardziej by pasowała do takiej gry? |
|
Pirotechnik |
» 2010-05-03 17:29:17 Jeśli zaczynasz od zera to zajmie ci troszkę czasu (moim zdaniem) a biblioteka to najlepiej ALLEGRO |
|
szyx_yankez |
» 2010-05-03 17:50:48 Jak sądzicie czy trudno zrobić taką grę? I przez ile? Dla doświadczonego programisty, który zna język programowania i biblioteke graficzną(oczywiście tu wybór w czy to napisać) na poziomie średnim napewno trudne to nie będzie(kilka godzin(1-10)). Natomiast laik może się z tym motać tygodnie, wszystko zależy od tego jak się przyłożysz, do nauki/projektu, ile czasu na to poświęcisz. Wszystko w twoich rękach. No i czy wystarczą do tego same podstawy czy trzeba znać wiele więcej niż tylko podstawy? Zależy kiedy wg. Ciebie zaczynają się podstawy a kiedy średnia znajomość(Języka, biblioteki). I jaka biblioteka najbardziej by pasowała do takiej gry? zastanów się nad Allegro(najlepiej 4.9x(odrazu ostrzegam, że mało materiałów jest o tym w sieci)) i SDL. |
|
DejaVu |
» 2010-05-03 18:02:09 Tyle, że gra ma bug'a - nie mogłem strzelać na którymś tam poziomie dalej :) |
|
Orpis Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-05-03 18:48:45 niemożliwe ;p ja tam zawsze mogłem ;p |
|
ison |
» 2010-05-03 19:49:16 |
|
McAffey |
» 2010-05-15 20:01:00 Nie wierzę, kolo się spytał o jakąś tam gierkę a oni zaczęli w nią ostro pykać xD |
|
ison |
» 2010-05-15 21:57:37 nie grałem w nią długo. zmieniłem zwyczajnie wartości zmiennych :) |
|
« 1 » 2 |