Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Czas i poziom trudności tworzenia

Ostatnio zmodyfikowano 2010-05-20 16:36
Autor Wiadomość
Orpis
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Czas i poziom trudności tworzenia
» 2010-05-03 16:41:01
http://www.gry.jeja.pl/73,obrona-barakow-2.html - zacząłem od linku.
Jak sądzicie czy trudno zrobić taką grę? I przez ile? No i czy wystarczą do tego same podstawy czy trzeba znać wiele więcej niż tylko podstawy? I jaka biblioteka najbardziej by pasowała do takiej gry?
P-16539
Pirotechnik
» 2010-05-03 17:29:17
Jeśli zaczynasz od zera to zajmie ci troszkę czasu (moim zdaniem) a biblioteka to najlepiej ALLEGRO
P-16540
szyx_yankez
» 2010-05-03 17:50:48
Jak sądzicie czy trudno zrobić taką grę? I przez ile?
Dla doświadczonego programisty, który zna język programowania i biblioteke graficzną(oczywiście tu wybór w czy to napisać) na poziomie średnim napewno trudne to nie będzie(kilka godzin(1-10)). Natomiast laik może się z tym motać tygodnie, wszystko zależy
od tego jak się przyłożysz, do nauki/projektu, ile czasu na to poświęcisz. Wszystko w twoich rękach.
No i czy wystarczą do tego same podstawy czy trzeba znać wiele więcej niż tylko podstawy?
Zależy kiedy wg. Ciebie zaczynają się podstawy a kiedy średnia znajomość(Języka, biblioteki).
I jaka biblioteka najbardziej by pasowała do takiej gry?
zastanów się nad Allegro(najlepiej 4.9x(odrazu ostrzegam, że mało materiałów jest o tym w sieci)) i SDL.

P-16541
DejaVu
» 2010-05-03 18:02:09
Tyle, że gra ma bug'a - nie mogłem strzelać na którymś tam poziomie dalej :)
P-16542
Orpis
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2010-05-03 18:48:45
niemożliwe ;p ja tam zawsze mogłem ;p
P-16543
ison
» 2010-05-03 19:49:16
P-16544
McAffey
» 2010-05-15 20:01:00
Nie wierzę, kolo się spytał o jakąś tam gierkę a oni zaczęli w nią ostro pykać xD
P-16874
ison
» 2010-05-15 21:57:37
nie grałem w nią długo. zmieniłem zwyczajnie wartości zmiennych :)
P-16878
« 1 » 2
  Strona 1 z 2 Następna strona