Saiph Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-05-05 17:57:38 No własnie coś takiego zamierzałem początkowo zrobić, ale no, jak już pisałem nie wiem w czym można przechować milisekundy(ofc i operować na nich). |
|
szyx_yankez |
» 2010-05-05 18:00:37 @Saiph: #include<windows.h> #include<winalleg.h> #include<allegro.h>
@Iname: Strzał wykona się wtedy gdy reszta z dzielanie GetTickCount przez 250 będzie równa zero. A taki warunek spełnia się dokładnie co 250 milisekund, nie wiem w czym problem. |
|
Saiph Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-05-05 18:04:30 Nadal błąd kompilacji, teraz nawet większy xD BTW miałem tak samo, tylko w innej kolejności |
|
lenrokskate |
» 2010-05-05 18:47:36 najpierw allegro potem winalleg a potem windows ... |
|
Elaine |
» 2010-05-05 19:02:22 Taaa, chciałbyś. Zapominasz wziąć pod uwagę dwie rzeczy. Po pierwsze, może się zdarzyć, że akurat na tę chwilę, w której będzie to podzielne przez 250, system przydzieli do wykonania jakiś inny wątek. Przy odrobinie szczęścia możemy się nigdy spełnienia tego warunku nie doczekać. Po drugie, dokładność tej funkcji to kilkanaście milisekund, niekoniecznie musi ona zwracać wartość podzielną przez 250 co ćwierć sekundy. @Saiph: np. unsigned int... |
|
Saiph Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-05-05 19:13:08 Po zmianie na taka kolejność jak mówiłeś to się kompiluje, ale... if(( GetTickCount() % 250 == 0 ) && key[ KEY_SPACE ] ) { pocisk.push_back( Cpocisk( statek.x, statek.y, true, 0, statek.y ) ); }
1.Bardzo ciężko mi trafić na liczbę podzielna przez 250 trzymając spacje wciśniętą(3+ sec) 2. Gra bardzo często się crashuje |
|
DejaVu |
» 2010-05-05 19:42:11 Crash nie wynika z rozwiązania lecz z Twoich błędów w kodzie. |
|
Saiph Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-05-05 19:44:38 Nie wydaje mi się, kod przed w prowadzeniem tego był stabilny. Ale mniejsza z crashem, wie ktoś może jakby zaradzić temu problemowi? |
|
1 « 2 » 3 |