Dostęp do funkcji z kilku klas
Ostatnio zmodyfikowano 2016-11-30 20:26
sebox Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Dostęp do funkcji z kilku klas » 2016-11-30 20:11:39 Piszę sobie grę multiplayer 2d w SFML i C++, potrzebuję mieć dostępne we wszystkich klasach kilka funkcji które dotyczą wysyłania/odbierania danych ponieważ operuję na 1 sockecie na 1 kliencie i zastanawia mnie czy jest jakiś lepszy sposób na to niż dziedziczenie tej klasy w której zainicjowałem socket w każdej innej klasie która będzie potrzebowała użyć tych funkcji?? Spróbuję to zoobrazować kodem: sf::Socket::Status Client::send( PacketType type, const string & msg ) { sf::Packet packet; packet << type << msg; return me.send( packet ); }
tutaj potrzebuje wywolac funkcje send
|
|
Gibas11 |
» 2016-11-30 20:26:09 A wtedy nie będziesz miał przypadkiem więcej socketów? Zrób sobie na to singleton i odwołuj się do niego wszędzie gdzie będziesz chciał coś wysłać. |
|
« 1 » |