Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Kąt odbicia, trygonometria [SFML]

Ostatnio zmodyfikowano 2016-12-16 09:50
Autor Wiadomość
krainamodu
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Kąt odbicia, trygonometria [SFML]
» 2016-12-15 23:11:03
Cześć,
od dłuższego czasu mam problem ze zrobieniem odpowiedniego odbicia w mojej grze. Wiem jak zrobić odbicie wzg. linii pionowej y=stała(rys.2), ale z odbiciem wzg. funkcji liniowej mam już problem. Rys.1 pokazuje jak to powinno wyglądać. Rysunek: http://imgur.com/a/MptLI
P-155024
michal11
» 2016-12-16 09:50:46
http://math.stackexchange.com​/questions/13261​/how-to-get-a-reflection-vector

jeżeli nie będziesz wiedział jak wyznaczać normalną to tu: http://stackoverflow.com​/questions/1243614​/how-do-i-calculate-the-normal-vector-of-a-line-segment masz jakieś sensowne odpowiedzi, ale generalnie w przestrzeni 2d będzie to po prostu wektor prostopadły do twojej krawędzi którą jak rozumiem masz opisaną funkcją liniową.
P-155038
« 1 »
  Strona 1 z 1