petla for - nie wyswietla wartosci
Ostatnio zmodyfikowano 2016-12-17 19:36
r00t Temat założony przez niniejszego użytkownika |
petla for - nie wyswietla wartosci » 2016-12-17 12:03:04 Witam panowie,
mam pytanko, jestem początkującym programistą i mam maly problem z petla for, mianowicie:
pętla przechodzi kompilacje, nie wywala żadnych błędów, jednak kompletnie nic nie wyswietla, w momencie kiedy w konsoli uruchamiam petlę program po prostu się kończy. Poniżej wstawiam kod :
switch(bij){
case 1: clrscr();
for( hpp = 10; hpp <=0; hpp--) { int dmg = rand() % 4; int dmgm = rand() % 2; int hplp = HPL-dmgm; int hppp = hpp-dmg; cout<<"LUCZNIK "<<"POZIOM : "<<lvlL<<" "<<"PUNKTY ZYCIA : "<<hplp<<"/10"<<endl<<endl<<endl<<endl; cout<<"Pajak "<<"POZIOM : 1"<<" "<<"PUNKTY ZYCIA : "<<hppp<<"/10"<<endl<<endl<<endl<<endl;
/*cout<<"zadajesz Pajakowi cios za "<<dmg<<" punkty obrazen!!"<<endl<<endl;
if(dmg>0){ cout<<"Niezly cios!! pajakowi zostalo tylko "<<hppp<<" punktow zycia"<<endl; }else{ cout<<"chybiles !! postaraj sie bardziej!!"<<endl; }
cout<<"PAJAK ATAKUJE CIE ZA "<<dmgm<<" PUNKTOW OBRAZEN"<<endl<<endl;
if(dmgm==0){ cout<<"MIALES SZCZESCIE ! PAJAK CHYBIL!"<<endl; }else{ cout<<"OUCH!! ZOSTALO MI JUZ TYLKO"<<hplp<<" PUNKTOW ZYCIA"<<endl<<endl; } }
if(hpp<=0){ cout<<endl<<"GRATULACJE !! ZABILES PAJAKA !! OTRZYMUJESZ 4 PUNKTY DOSWIADCZENIA!!"; PDL++; } */ } break;
case 2:
cout<<"uciekaj ! ta gra nie jest dla tchorzy !! "<<endl<<endl; cout<<"KONIEC"<<endl<<endl; break; }
oczywiście wszystkie zmienne, które nie są zadeklarowane w petli, są zadeklarowane wcześniej i działają :)
macie jakiś pomysł dlaczego pętla ne funguje ?
Pozdro i dzięki za odp. |
|
» 2016-12-17 12:04:13 pewnie zrobiłem jakiśgłupi błąd, tak jak wspominałem nie jestem dość zaawansowany :) |
|
carlosmay |
» 2016-12-17 13:48:08 |
|