Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Pytanie o kompatybilność bibliotek..

Ostatnio zmodyfikowano 2010-05-25 12:28
Autor Wiadomość
pekfos
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Pytanie o kompatybilność bibliotek..
» 2010-05-24 13:59:16
Czy program skompilowany pod systemem Win Vista korzystający z PDcurses, allegro,
etc, zadziała pod systemem Mac OS X (tej porażki spod znaku nadgryzionego jabłka..)?
Jakich bibliotek można tak użyć?
P-17112
DejaVu
» 2010-05-24 14:24:38
Program skompilowany pod Windowsem zadziała tylko pod Windowsem. Jeżeli chcesz aby Twój program działał pod Mac'em musisz skompilować źródła programu na nim (włącznie z bibliotekami).
P-17113
pekfos
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2010-05-24 15:19:10
Fajna gra. Działa na Linie...a chodzi o moją grę "reflex". kompilowana była pod WinVista i
działa pod "linem".
P-17118
michalp
» 2010-05-24 15:28:22
Fajna gra. Działa na Linie.

Może powiesiła się na linie ;)

Pewnie Wine za tym stoi...
P-17120
DejaVu
» 2010-05-24 16:11:25
C++ to nie Java - nie generuje uniwersalnego kodu binarnego. Java posiada wirtualną maszynę, a wirtualna maszyna jest aplikacją pisaną stricte pod daną platformę. Wirtualna maszyna wie jak przetłumaczyć uniwersalny język Javy na maszynę, na której się znajduje. C++ nie posiada tego przez co jest po prostu wydajniejszy, ale skutkiem ubocznym jest to, że trzeba kod rekompilować zmieniając platformę (i często też wiąże się to z adaptacją kodu źródłowego ze względu na inne biblioteki do obsługi systemu).
P-17121
Elaine
» 2010-05-24 16:30:10
C++ nie posiada tego przez co jest po prostu wydajniejszy
Dyskusyjne jak cholera...
P-17122
DejaVu
» 2010-05-24 19:56:49
Dyskusyjne, dyskusyjne... tylko to hasło nieustannie powtarzasz. Mógłbyś sam wyprodukować jakąś odpowiedź konstrukcyjną, a nie się czepiasz czego się da.
P-17124
Elaine
» 2010-05-24 20:14:09
Jasne - tylko po co? Wiele osób już to zrobiło, nie mam ochoty powtarzać po kimś... Ale skoro prosisz, to pierwsza rzecz z brzegu - garbage collector. Raz, że alokacje są bardzo tanie (jeśli już JVM zadecyduje, że tworzymy obiekt na stercie, bo new może też tworzyć obiekt na stosie), dwa, że nie istnieje zjawisko fragmentacji pamięci (napisz w C++ program, który ma działać przez bardzo długi czas. Fragmentacja cię zje)...
P-17127
« 1 » 2
  Strona 1 z 2 Następna strona