Pytanie o kompatybilność bibliotek..
Ostatnio zmodyfikowano 2010-05-25 12:28
pekfos Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Pytanie o kompatybilność bibliotek.. » 2010-05-24 13:59:16 Czy program skompilowany pod systemem Win Vista korzystający z PDcurses, allegro, etc, zadziała pod systemem Mac OS X (tej porażki spod znaku nadgryzionego jabłka..)? Jakich bibliotek można tak użyć? |
|
DejaVu |
» 2010-05-24 14:24:38 Program skompilowany pod Windowsem zadziała tylko pod Windowsem. Jeżeli chcesz aby Twój program działał pod Mac'em musisz skompilować źródła programu na nim (włącznie z bibliotekami). |
|
pekfos Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-05-24 15:19:10 Fajna gra. Działa na Linie...a chodzi o moją grę "reflex". kompilowana była pod WinVista i działa pod "linem". |
|
michalp |
» 2010-05-24 15:28:22 Fajna gra. Działa na Linie. |
Może powiesiła się na linie ;) Pewnie Wine za tym stoi... |
|
DejaVu |
» 2010-05-24 16:11:25 C++ to nie Java - nie generuje uniwersalnego kodu binarnego. Java posiada wirtualną maszynę, a wirtualna maszyna jest aplikacją pisaną stricte pod daną platformę. Wirtualna maszyna wie jak przetłumaczyć uniwersalny język Javy na maszynę, na której się znajduje. C++ nie posiada tego przez co jest po prostu wydajniejszy, ale skutkiem ubocznym jest to, że trzeba kod rekompilować zmieniając platformę (i często też wiąże się to z adaptacją kodu źródłowego ze względu na inne biblioteki do obsługi systemu). |
|
Elaine |
» 2010-05-24 16:30:10 C++ nie posiada tego przez co jest po prostu wydajniejszy |
Dyskusyjne jak cholera... |
|
DejaVu |
» 2010-05-24 19:56:49 Dyskusyjne, dyskusyjne... tylko to hasło nieustannie powtarzasz. Mógłbyś sam wyprodukować jakąś odpowiedź konstrukcyjną, a nie się czepiasz czego się da. |
|
Elaine |
» 2010-05-24 20:14:09 Jasne - tylko po co? Wiele osób już to zrobiło, nie mam ochoty powtarzać po kimś... Ale skoro prosisz, to pierwsza rzecz z brzegu - garbage collector. Raz, że alokacje są bardzo tanie (jeśli już JVM zadecyduje, że tworzymy obiekt na stercie, bo new może też tworzyć obiekt na stosie), dwa, że nie istnieje zjawisko fragmentacji pamięci (napisz w C++ program, który ma działać przez bardzo długi czas. Fragmentacja cię zje)... |
|
« 1 » 2 |