Jak przygotować wersje 'relase' projektu?
Ostatnio zmodyfikowano 2010-05-30 13:34
Neomex0 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Jak przygotować wersje 'relase' projektu? » 2010-05-29 13:26:50 Jakie biblioteki trzeba dodać do folderu, aby aplikacja działała na komputerach nie posiadających zainstalowanego mvc++? Gdzieś była strona ze spisem, ale nie mogę jej znaleźć. |
|
Dragonit |
» 2010-05-29 13:44:43 Zobacz w opcjach projektu, powinno tam byc cos takiego zeby pakowalo potrzebne biblioteki do twojego pliku exe, no ale nie przestrasz sie jak z 24kb projektu exe nagle zrobi sie 500kb. |
|
Neomex0 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-05-29 14:06:23 Nie mogę znaleźć, nie pamiętasz może nazwy, gdzie to jest? |
|
Elaine |
» 2010-05-29 14:44:29 Configuration Properties -> C/C++ -> Code Generation -> Runtime Library ustaw na Multi-threaded (/MT). Oczywiście dotyczy to konfiguracji Release, bo Debug nie jest do dzielenia się z innymi ;> |
|
lenrokskate |
» 2010-05-29 14:45:36 nie przestrasz sie jak z 24kb projektu exe nagle zrobi sie 500kb. 500kb to 5 sek ściągania... bez przesady, myślisz, że to dużo? |
|
Neomex0 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-05-29 14:54:26 I teraz już nie trzeba instalować (tylko) redistributable package na innych komputerach? Tylko, bo np. biblioteki directX'a nie dołączyło, czyli ją trzeba dodać ręcznie. --- Co ciekawe: Plik kompilowany w trybie debug, ma 1,95 MB, a w release 604 KB. :D --- PS Można inne pliki, które aplikacja będzie wykorzystywać dołączyć do projektu? Np. żeby nikt nie miał dostępu do grafiki? Tyle że nie korzystam z winApi, a darkGDK (nakładki na dx). Byłbym też wdzięczny, gdybyście sprawdzili, czy działa wam ta aplikacja: (2mb) http://www.speedyshare.com/files/22682307/SpaceShipsShooter_Neomex.rar |
|
Elaine |
» 2010-05-29 15:02:03 biblioteki directX'a nie dołączyło, czyli ją trzeba dodać ręcznie. |
Widziałeś kiedykolwiek przeciętnego usera, który nie ma DirectX w systemie? :> żeby nikt nie miał dostępu do grafiki? |
Nie da się, jak komuś będzie wystarczająco mocno zależało, to i tak sobie wyciągnie - wszystko można złamać. |
|
Neomex0 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-05-29 15:04:22 Tak, u mnie w szkole żaden komputer nie ma :D Nawet mój drugi w domu miał redistribute, a tej biblioteki już nie. (d3dx_35.dll) --- Nie da się, jak komuś będzie wystarczająco mocno zależało, to i tak sobie wyciągnie - wszystko można złamać. |
Tzn. żeby ukryć przed większością, czyli żeby nie było bezpośrednio pliku w folderze. |
|
« 1 » 2 |