[Allegro, C++] kąt między dwoma obiektami
Ostatnio zmodyfikowano 2010-06-06 21:20
ison Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-06-04 19:41:34 obracanie bitmapy: pivot_sprite( bufor, link_sprite, planet[ ID1 ].x + planet[ ID1 ].s / 2, planet[ ID1 ].y + planet[ ID1 ].s / 2, 1, 1, itofix( angle( point( planet[ ID1 ].x + planet[ ID1 ].s / 2, planet[ ID1 ].y + planet[ ID1 ].s / 2 - 5 ), point( planet[ ID1 ].x + planet[ ID1 ].s / 2, planet[ ID1 ].y + planet[ ID1 ].s / 2 ), point( planet[ ID2 ].x + planet[ ID2 ].s / 2, planet[ ID2 ].y + planet[ ID2 ].s / 2 ) ) * 180 / PI ) );
tu funkcja angle: double angle( point p1, point p2, point p3 ) { return atan(( p1.y - p3.y ) /( p1.x - p3.x ) ) - atan(( p2.y - p3.y ) /( p2.x - p3.x ) ); }
i co tu jest znowu źle??? |
|
DejaVu |
» 2010-06-06 19:07:47 Jeżeli myślisz, że ktoś będzie analizował za Ciebie każdy błąd jaki napotkasz to się mylisz. Ponadto powyższy post odbiera od tematu, który ciągnął się od samego początku. Nie napisałeś funkcji, którą miałeś zrobić i dziwisz się czemu nie działa. |
|
ison Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-06-06 19:49:23 Przepraszam, myślałem że to forum jest od tego i jak ktoś ma wolny czas to może przeanalizować czyjś kod. Funkcję napisałem taką jak kazałeś, więc nie wiem dlaczego ma odbiegać. Nawet tytuł tematu brzmi 'kąt między dwoma obiektami' a moja funkcja właśnie go liczy (a przynajmniej powinna) :) Chce się tylko dowiedzieć czy ta funkcja jest całkiem źle i rozumuję w złym kierunku czy popełniłem gdzieś głupi błąd. |
|
DejaVu |
» 2010-06-06 21:20:44 Napisałem Ci jakie argumenty funkcja powinna przyjmować. Po ilości przyjmowanych argumentów domniemam, że jest to powód błędnych wyników to raz. Dwa - dostałeś listę testów jakie należy przeprowadzić aby upewnić się, czy funkcja działa poprawnie czy też nie. Napisz mały program, który przetestuje Ci poprawność działania funkcji. |
|
1 2 « 3 » |