Witam szanownych forumowiczów!
Jako przedstawiciel Koła Naukowego Informatyków "Genbit" pragnę zaprosić Was na pewien przedni event, który organizujemy rokrocznie bez przerwy od 2004r, a od 3 lat także drugi który wywodzi się z tego pierwszego.
Mowa tu o ogólnopolskiej konferencji Inżynierii Gier Komputerowych (w skrócie IGK), oraz Siedleckich Targach Gier (STG).
W tym roku chcę Was zaprosić na XIV edycję IGK i III STG która odbędą się w dniach 21-23.04.2017r. na Wydziale Nauk Ścisłych Uniwersytetu Przyrodniczo- Humanistycznego w Siedlcach.
Głównym celem IGK jest stworzenie możliwości wygłoszenia wykładów przez prelegentów o tematyce podanej poniżej, a także zorganizowanie konkursów komputerowych związanych głównie z grami.
Najważniejszym z nich jest Compo, gdzie zgłoszone drużyny w ciągu niecałych 10 godzin muszą stworzyć od podstaw grę spełniającą warunki konkursu (które każdego roku są inne, przez co stawiają nowe wyzwania śmiałkom).
Każdy prelegent ma na wygłoszenie tematu około pełnej godziny zegarowej.
Natomiast STG jest jednodniowym świętem dla tych, którzy kochają grać w gry, a nie koniecznie je tworzyć.
Przed 22.04.2017r. zostaną ogłoszone eliminacje do turniejów LoL-a i CS:GO.
Podczas tego jednego dnia będzie można oglądać finałowe mecze z LoL-a oraz CS:GO rozgrywane na żywo, zobaczyć co proponują nam wystawcy oraz wziąć udział w konkursie na cosplay oraz Osu.
W tym roku IGK oraz STG mimo rozbieżności w docelowej grupie odbiorczej zaczną żyć pod nową nazwą: Game Fest
Przybliżony plan trzydniowej konferencji:
Dzień pierwszy: rozpoczęcie konferencji, wystąpienia zaproszonych gości, panel prelekcji;
Dzień drugi: panel prelekcji; konkurs wiedzy o IT; wymogi tematyki konkursu Compo; zgłoszenia drużyn; Wieczór zapoznawczy w klubie studenckim "PeHa"
Dzień trzeci: dzień konkursowy Compo; ogłoszenie wyników; rozdanie nagród; zakończenie konferencji.
Jaki zakres tematów poruszamy na IGK?:
1. Nowoczesne metody i technologie projektowania gier.
2. Programowanie gier na urządzenia mobilne.
3. Sztuczna inteligencja w grach komputerowych.
4. Profesjonalne narzędzia i środowiska programowania gier.
5. Nowoczesne formy gier komputerowych (np. VR).
Udział w IGK XIV to znakomita okazja do poznania nowych osób, technologii oraz ludzi którzy każdego dnia mają styczność z prawdziwymi hitami ostatnich lat (np. This War of Mine, Wiedźmin).
Co do opłat- uczestnicy bierni płacą 100zł za uczestnictwo, natomiast prelegenci mają wejście za darmo.
Jeśli jesteście zainteresowani/macie pytania/chcecie zobaczyć jak to wyglądało przez ostatnie parę lat/chcecie zostać sponsorem wydarzenia to zapraszam Was do linków na końcu, oraz zadawaniu pytań na FP IGK/Genbit/STG, lub wołajcie w komentarzach ;-)
Mam nadzieję, że widzimy się w przedostatni weekend kwietnia w Siedlcach ;-)
FP IGK:
https://www.facebook.com/InzynieriaGierKomputerowych/?fref=tsFP Genbit
https://www.facebook.com/knigenbit/?fref=tsFP STG
https://www.facebook.com/SiedleckieTargiGier/?fref=tsRejestracja IGK
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScAsE2EX6z3Xo8m119jYzmWbMvPxgDfp4c1L_2BLC1OVh7b8w/viewform?c=0&w=1