Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[glsl]przeniesienie wszystkich operacji z shader'a wierzchołków do shader'a kontroli teselacji

Ostatnio zmodyfikowano 2017-03-07 22:18
Autor Wiadomość
fokusx
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[glsl]przeniesienie wszystkich operacji z shader'a wierzchołków do shader'a kontroli teselacji
» 2017-03-07 22:18:10
Witam,
Tak się zastanawiam czy warto przenieść wszystkie operacje w GLSL z shader'a wierzchołków do shader'a kontroli teselacji? Czy w shaderze kontroli teselacji obliczenia nie będą wolniej wykonywane? Czy można całkowicie pominąć shader wierzchołków?
Tak czy siak coś muszę zrobić, ponieważ w shaderze wierzchołków obliczam wartości i wysyłam je dalej, a są jednakowe dla całego płatu, więc marnuję potencjał GPU.
P-158669
« 1 »
  Strona 1 z 1