Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Biblioteki potrzebne do napisania silnika 2D

Ostatnio zmodyfikowano 2010-06-06 09:42
Autor Wiadomość
skovv
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2010-06-05 18:59:13
Ok :D To się biorę do roboty :P
P-17628
Elaine
» 2010-06-05 19:13:55
Bonus question: co jest złego w używaniu Direct3D do grafiki 2D?
P-17629
skovv
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2010-06-05 19:17:48
nie zrozumiałeś mnie :) Już wczoraj trochę patrzałem D3D(pobrałem SDK i trochę grzebałem po necie) tylko chodziło mi o np:zestaw tutków pięknie opisanych z przykładami :)
P-17630
skovv
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2010-06-05 19:28:48
ehhh...i zawsze coś się musi...ekhem... mam direct3D 9 i kurs też pod niego a błędy są...:
http://fotoo.pl/hosting-zdjec/2010-06/05672d0f/bledy.jpg.html

samo wyświetlenie okna działa,trójkącik też...a jak jakieś trudniejsze żeczy, z przykładu, nie działają...
P-17632
Elaine
» 2010-06-05 19:56:10
Przyzwyczajaj się, że nie ma tutoriali, do większości rzeczy nie ma...
P-17633
skovv
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2010-06-05 20:43:06
nom ok...ale co to za błedy? Bo wersja się zgadza a kod z tutka i na 100% działa :/
P-17634
waxx
» 2010-06-05 21:10:51
Renderowanie grafiki 2d w DX-ie to żaden problem, oteksturowujesz zwykłe quady. Tona o tym w Internecie, na tacy raczej nikt Ci nie poda. Aha, i zmień IDE :)
P-17638
SeaMonster131
» 2010-06-05 21:16:57
A tak aporpo, czemu [prawie] zawsze, gdy ktoś używa Dev-C++ to mówicie mu że ma zmienić IDE? Ja go używam już od 5 miesięcy (bo tyle sie ucze programować) i jakoś nie narzekam. Programowałem w innych programach, ale najlepiej mi się w tym programuje. Więc ja tego nie rozumiem :/
P-17639
1 « 2 » 3
Poprzednia strona Strona 2 z 3 Następna strona