Biblioteki potrzebne do napisania silnika 2D
Ostatnio zmodyfikowano 2010-06-06 09:42
skovv Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-06-05 18:59:13 Ok :D To się biorę do roboty :P |
|
Elaine |
» 2010-06-05 19:13:55 Bonus question: co jest złego w używaniu Direct3D do grafiki 2D? |
|
skovv Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-06-05 19:17:48 nie zrozumiałeś mnie :) Już wczoraj trochę patrzałem D3D(pobrałem SDK i trochę grzebałem po necie) tylko chodziło mi o np:zestaw tutków pięknie opisanych z przykładami :) |
|
skovv Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-06-05 19:28:48 |
|
Elaine |
» 2010-06-05 19:56:10 Przyzwyczajaj się, że nie ma tutoriali, do większości rzeczy nie ma... |
|
skovv Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-06-05 20:43:06 nom ok...ale co to za błedy? Bo wersja się zgadza a kod z tutka i na 100% działa :/ |
|
waxx |
» 2010-06-05 21:10:51 Renderowanie grafiki 2d w DX-ie to żaden problem, oteksturowujesz zwykłe quady. Tona o tym w Internecie, na tacy raczej nikt Ci nie poda. Aha, i zmień IDE :) |
|
SeaMonster131 |
» 2010-06-05 21:16:57 A tak aporpo, czemu [prawie] zawsze, gdy ktoś używa Dev-C++ to mówicie mu że ma zmienić IDE? Ja go używam już od 5 miesięcy (bo tyle sie ucze programować) i jakoś nie narzekam. Programowałem w innych programach, ale najlepiej mi się w tym programuje. Więc ja tego nie rozumiem :/ |
|
1 « 2 » 3 |