Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[Allegro, C++] Dźwięk

Ostatnio zmodyfikowano 2010-06-07 15:00
Autor Wiadomość
lemis.aryl
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[Allegro, C++] Dźwięk
» 2010-06-06 00:02:50
Jak sprawdzić kiedy kończy się dany dźwięk?
Np.: jeśli skończy się odtwarzanie jednego to zaczyna się odtwarzanie następnego.
P-17651
lenrokskate
» 2010-06-06 12:07:10
słyszałeś o takim czymś jak timery?
P-17661
DejaVu
» 2010-06-06 19:09:42
@lenrokskate: grabisz sobie - lepiej nie zabieraj głosu jeżeli nie chcesz pomagać.
P-17710
kamillo121
» 2010-06-06 19:18:32
Może spróbuj  pobrać długość aktualnego dźwięku a potem tylko pobierać dane dotyczące aktualnej sekundy odtwarzanego dźwięku i sprawdzać jeżeli jest równy długości znaczy, że się skończył i następnie zmieniać dźwięk
P-17712
malan
» 2010-06-06 22:48:38
@lenrokskate: Co mu da timer skoro nie wiem ile trwa dany dźwięk? Musiałby mieś na sztywno wpisane długości plików muzycznych itp., a Jemu raczej chodzi o pobranie długości dźwięku, czyli np.:
C/C++
Sound mySound[ 10 ];
mySound[ 0 ].GetSound( "foo.mp3" );
//...
int index = 0;
mySound[ index ].play();
//...
if( mySound[ index ].end() ) index++;

P-17720
lemis.aryl
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2010-06-06 23:00:24
Właśnie o to mi chodziło:

mySound[index].end()

Dzięki wielkie.
P-17722
malan
» 2010-06-06 23:12:50
Emm, chyba się nie zrozumieliśmy. Przykro mi, ale to był tylko przykład :). Klasy Sound w Allegro raczej nie znajdziesz ;p.
P-17723
lemis.aryl
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2010-06-06 23:17:33
mySound[index].end()
zwraca true jeśli dźwięk się skończy, tak?
P-17724
« 1 » 2
  Strona 1 z 2 Następna strona