[OpenGL, C++] Problem z konfiguracją biblioteki
Ostatnio zmodyfikowano 2013-12-09 19:33
mesajah Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-06-20 15:06:24 gdzie to wgrać ? |
|
SeaMonster131 |
» 2010-06-20 16:19:05 hahaha. @mesajah - czytałeś w ogóle chociaż jeden (no dobra może nie jeden:D) tutorial C++ ? Bo jeżeli nie to sie nie bierz za OpenGL... |
|
lenrokskate |
» 2010-06-20 17:09:14 odpuść sobie samo kodzenie narazie a poczytaj o podstawach
pliki te wrzucasz do katalogów lib i include w folderze twojego IDE - przykładowo w Bloodshev Dev-Cpp:
pliki *.lib i *.a (przykładowa ścieżka) C:\\Dev-Cpp\\lib
pliki *.h i *.hpp (przykładowa ścieżka) C:\\Dev-Cpp\\include
<< false >>
#edit racja, dllki do folderu z execiem
|
|
SeaMonster131 |
» 2010-06-20 17:18:22 @up: dll sie wrzuca tam gdzie jest plik wykonywalny, czyli .exe ;) |
|
GGG205 |
Pomoc » 2013-12-09 18:20:43 A tworzyłeś "Empty Project" ??? Jeśli tak to błąd. Powinieneś stworzyć Win32 Console Application i wtedy dodać biblioteki. |
|
MrPoxipol |
» 2013-12-09 19:33:56 Nie ma co @GGG205, pięknie odkopałeś :3
2010-06-20 17:18:22 2013-12-09 18:20:43 |
|
1 « 2 » |