SeaMonster131 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-06-12 12:07:25 Wiem że się tak nazywa, myślałem że to jakaś pomyłka w nazwie... Bo jeżeli dam int cos = 10; cos = IntToString( "14" ); TextOut( kon, 90, 40, cos.c_str(), 2 );
No to kurde, jest więcej błędów niż wcześniej :/ \winapi\Gra\main.cpp||In function `LRESULT WndProc(HWND__*, UINT, WPARAM, LPARAM)':| \winapi\Gra\main.cpp|128|error: invalid conversion from `const char*' to `int'| \winapi\Gra\main.cpp|128|error: initializing argument 1 of `std::string IntToString(int)'| \winapi\Gra\main.cpp|128|error: cannot convert `std::string' to `int' in assignment| \winapi\Gra\main.cpp|129|error: `c_str' has not been declared| \winapi\Gra\main.cpp|129|error: request for member of non-aggregate type before '(' token| \winapi\Gra\main.cpp|141|error: jump to case label| \winapi\Gra\main.cpp|127|error: crosses initialization of `int cos'| ||=== Build finished: 7 errors, 0 warnings ===|
A z tym itoa też nie pojmuje za bardzo...:/ Bo jest tam "printf" itd... więc to do konsoli bardziej sie nadaje... |
|
Thud |
» 2010-06-12 12:07:44 |
|
SeaMonster131 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-06-12 12:15:27 Dobra, dzięki wszystkim za pomoc. Na razie odejdę od kompa, pójde na dwór, może samo mi rozwiązanie przyjdzie do głowy ;) Bo zawsze jak próbuję przekonwertować int na string to wyskakuje masa błędów... |
|
michalp |
» 2010-06-12 12:17:36 Bo jest tam "printf" itd... więc to do konsoli bardziej sie nadaje... |
W przykładzie tak. Ale zobacz jak wygląda nagłówek funckji: char * itoa( int value, char * str, int base ); Wystarczy zobaczyć jaki typ zwraca funkcja. Gdybyś poświęcił dosłownie 5 minut na zapoznanie się z funkcją i jej użycie to już miałbyś rozwiązany problem. |
|
filipesq |
» 2010-06-12 12:54:19 StringToInt - czyli string do inta. Ty masz zamienić int na string, a nie na odwrót. Użyj funkcji IntToString(), albo, jeszcze lepiej, itoa(). |
|
SeaMonster131 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-06-12 13:48:31 Uuu...nareszcie działa. To faktycznie było proste:D:D:D Tylko że jak miałem powiedzmy: int cos = 10; char tablica[ 16 ]; itoa( cos, tablica, 10 ); To dawałem: TextOut( kon, 90, 40, cos, 2 ); !!! A powinno być: TextOut( kon, 90, 40, tablica, 2 ); Wyświetlałem cały czas int zamiast char.... Ale to dzięki wam do tego doszedłem ;) Jeszcze raz dzięki :) |
|
1 « 2 » |