Podczas dodawania liczb do tablicy dynamicznej, jedna z wartosci sie zmienia
Ostatnio zmodyfikowano 2017-05-19 22:49
HraSzcZoR Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Podczas dodawania liczb do tablicy dynamicznej, jedna z wartosci sie zmienia » 2017-05-19 21:43:13 Witam, otóż postanowiłem zrobić grę memory. Wszystko ładnie wyszło i chciałem jeszcze zablokować możliwość "odkrywania" pola, które zostało już "odgadniete". W tym celu zrobiłem tablice dynamiczną. Stworzylem cos takiego: cout << "\n\nBylo:\n\n"; for( int l( 0 ); l <= paraa.size(); l++ ) { cout << "Bylo" << l << ": " << paraa[ l ] << endl; }
[ b ] for( int bylo( 0 ); bylo <= paraa.size(); bylo++ )[ / b ] { while( kartonik1 > 35 || kartonik1 < 0 || kartonik1 == paraa[ bylo ] ) { bylo = 0; cout << "Wybierz 1 'kartonik'(0-35): "; cin >> kartonik1; } } }
Wydaje mi sie ze problem jest gdzies przy petli, lub warunku "kartoniki1 == para[bylo]" Blad polega na tym ze liczba "100" zmienia swoja wartosc na rozne inne, co jakis czas zmienia ją na liczbe ktore sa potrzebne do grania Na koncu mam warunek: if( rozwiazanie[ kartonik1 ] == rozwiazanie[ kartonik2 ] ) { cout << "Gratulacje znalazles pare!\n"; paraa.push_back( kartonik1 ); paraa.push_back( kartonik2 );
Jesli znalazlem pare to do paraa dodawana jest wartosc obu zmiennych A tu ss jak to wyglada przy kompilacji: http://screenshot.sh/mKU5BJPPXWgT0 //Na poczatku bylo dobrze, w tablicy znajdowala sie wartosc 100 ktora tam wrzucilem http://screenshot.sh/oAIbgGfcWa6Ja //Gdy odgadlem jedna pare, do tablicy dodalo 9 oraz 12, ale takze wartosc 100 zamienilo na taka dziwna(co mi nie przeszkadzalo, poniewaz pracuje na przedziale 0-35) http://screenshot.sh/ouBsDu5E5ZuRW //Gdy odgadlem nastepna pare, wartosc zmienila sie na 0, ktore jest mi potrzebne http://screenshot.sh/mMk0pMRxrZot4 |
|
karambaHZP |
» 2017-05-19 22:49:08 Użyj debuggera.
|
|
« 1 » |