[SFML] Dziwne ,,przeskoczenie'' sprita podczas obracania go w kierunku myszy.
Ostatnio zmodyfikowano 2017-06-05 23:04
Eminiox Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML] Dziwne ,,przeskoczenie'' sprita podczas obracania go w kierunku myszy. » 2017-06-05 23:04:05 Mam sprita: https://ibb.co/k7PuSaPo czym przesuwam myszke leciutko w górę i sprite przeskakuje trochę w dół. https://ibb.co/gbUHfvZ góry na dół tak samo. I to się dzieje tylko na tych 2 kątach. Kod: void Player::update( Vector2f mouse ) { Vector2f curPos = sprite.getPosition(); float dx = curPos.x - mouse.x; float dy = curPos.y - mouse.y; float rotation =( atan2( dy, dx ) ) * 180 / PI; sprite.setRotation( rotation + 180 ); (...) } Jak to naprawić? @edit problem sam zniknął przy użyciu innej tekstury. |
|
« 1 » |