Wczytywanie danych z pliku.
Ostatnio zmodyfikowano 2017-06-08 08:43
zinu96 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Wczytywanie danych z pliku. » 2017-06-08 01:18:09 Cześć, piszę z problemem w C++.
Mam za zadanie stworzyć program do aproksymacji liniowej, wczytujący dane punkty tj. współrzędne x i y z pliku tekstowego, a następnie liczący i podający parametry linii prostej. Program stworzyłem, ale taki w którym podaję liczbę punktów oraz x i y z klawiatury. Jak zrobić to z pliku? Zakładając, że w pliku będę miał dwie kolumny: wartości x oraz wartości y. W danym wierszu x i y będa odzielone jakimś separatorem. Czy jest ktoś w stanie pomóc z napisaniem takiego programu? Jak dobrze rozumiem. Dane x i y z notatnika trzeba wrzucić do dwóch tablic, a następnie liczyć analogicznie jak w przypadku wczytywania z klawiatury. Co do wczytywania znam tylko funkcję getline. Chciałbym zaznaczyć, że jestem początkującym. Cały wieczór spędziłem nad rozwiązaniem problemu i nic nie znalazłem. |
|
zinu96 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2017-06-08 01:22:09 #include <cstdlib> #include <iostream> #include <fstream> #include <vector> #include <math.h>
using namespace std;