Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[C++] Wskaźnik na destruktor

Ostatnio zmodyfikowano 2017-07-02 11:45
Autor Wiadomość
TenTyp
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2017-07-02 11:45:25
ja potrzebowałem tego destruktora do tworzenia zupełnie nowych obiektów ażeby nie zmieniać parametrów wrogów (brak estetyki).

podczas przechodzenia z jednej mapy na drugą niszczę uprzednich wrogów oraz generuję nowych metodą losową oraz wczytuję, a bestii w grze jest cała masa do wyboru. w zależności od mapki będą wczytywani. dlatego też potrzebowałem destruktora .

@jankowalski25
błąd był następujący:
-undefined reference to `wrog::~wrog()'
-error: ld returned 1 exit status|

@Kinexity
dzięki wielkie :-)

nullptr również się przyda :-) ale nie w tej grze akurat, albo przy końcu gdy będę ją "zamykał". zobaczę jak kompilator sobie poradzi pod sam koniec z kodem :-)
jak juz skończę tego rpg'a to wrzucę na forum (gra w cmd może komuś się spodoba a grafika całkiem przyjemna :-) )
P-162984
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2