Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Kurs C++ na YouTube

Ostatnio zmodyfikowano 2018-04-14 18:41
Autor Wiadomość
RazzorFlame
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Kurs C++ na YouTube
» 2017-07-14 16:35:34
Cześć wszystkim.
Jakiś czas temu postanowiłem zacząć kurs C++ na polskim YouTube bo stwierdziłem, że brakuje czegoś takiego. Jest oczywiście kanał Pana Zelenta, jednak bądźmy szczerzy - jest to przygotowywanie w stylu nauki w szkole. Nie chcę wymieniać kolejnych wad tego kursu bo chyba każdy bardziej ogarnięty programista potrafi je sam wyłapać. Chcę ten kurs prowadzić raczej ze względu na początkujące osoby, którzy naprawdę tego wszystkiego nie rozumieją. Chciałbym poznać Waszą opinię na temat tego kursu, jakieś rady dla mnie - nie znam się za bardzo na dydaktyce ale staram się trzymać w zgodzie naukę przystępną dla początkującego razem z poprawnością kodu, brakiem bezsensownych uogólnień itp.
Na razie ukazało się 5 filmów.
Youtube Playlist - Kurs C++ | Poeta Kodu
P-163288
DejaVu
» 2017-07-14 17:54:09
Wytrwałości! :)
P-163292
pekfos
» 2017-07-14 19:32:41
Nie jest źle, jak na wideo kurs.
P-163300
latajacaryba
» 2017-07-17 18:41:47
Fajnie, że poruszyłeś temat pamięci, bo z tego co zauważyłem wiele kursów pokazuje jak programować, ale nie mówi o tym, co się dzieje "pod maską". Mam nadzieję, że nie popełnisz ich błędów. Powodzenia :))
P-163378
Kinexity
» 2017-07-17 21:51:15
Rzuciłbym takim moim pomysłem z zakresu dydaktyki - polecam taką kolejności tematów jak w tej książce - Od zera do gier kodera (tytuł myli - w sumie wyszła z tego książka głównie o C++ generalnie)
P-163380
RazzorFlame
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2017-07-17 22:38:37