Kompilator w programie napisanym w c++
Ostatnio zmodyfikowano 2017-08-25 00:48
Nazgul Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2017-08-23 01:02:09 Oo przepraszam bardzo, nie doczytalem tego llvm(pozna juz pora:P) Dzieki wielkie! |
|
Nazgul Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2017-08-23 01:24:13 Aa co do tego pomyslu, to mysle ze system nie ma nic do gadania jezeli o to chodzi, bardziej sie martwie o to czy napisana funkcja w asemblerze bedzie kompatybilna z wywolaniem tej funkcji w c++.. Czy np. Nie okaze sie ze kompilator c++ zamienia kolejnoscia argumenty funkcji na stosie, albo czy kompilator sie nie pogubi w tym, ktora wersje instrukcji jmp uzyc zeby skoczyc do tej funkcji |
|
Kinexity |
» 2017-08-23 01:26:45 Pilnuj kompatybilności konwencji wywołania, a powinno działać. |
|
pekfos |
» 2017-08-23 12:50:05 Chcesz 'skryptować' grę w asemblerze..? Raz że będzie to szło jak krew z nosa, a dwa, że każdy błąd może prowadzić do wysypania programu. Jeśli koniecznie chcesz to robić w kodzie maszynowym, to użyj normalnego kompilatora C++ i kompiluj swoje 'skrypty' do DLL, które możesz dynamicznie załadować. Możesz sobie wtedy do woli używać swojego API gry. | Aa co do tego pomyslu, to mysle ze system nie ma nic do gadania jezeli o to chodzi | https://en.wikipedia.org/wiki/NX_bit |
|
Nazgul Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2017-08-25 00:48:09 Dzieki za rade, bardzo mozliwe, ze wlasnie tak zrobie, najpierw doczytam o tym llvm, mozliwe, ze wlasnie to jest to, czego szukam. Gdyby jednak to nie dalo rady, to najwyzej kumpli grafikow przeszkole z podstaw C++ i beda kompilowac do dll:P Dzieki raz jeszcze |
|
| 1 « 2 » |