[OpenGL] Falująca bryła 3D
Ostatnio zmodyfikowano 2017-08-28 21:38
slowbro Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[OpenGL] Falująca bryła 3D » 2017-08-27 13:01:08 Cześć
W wielu intrach demoscenowych można zobaczyć efekt falującej przestrzennej bryły jak na widocznym załączonym zrzucie ekranu. Jak taki efekt można uzyskać? Jest to wyświetlana kula ze zmienianymi wartościami jakiś atrybutów? Jest to metaball? Czego szukać na sieci, jakich tagów?
Pozdrawiam |
|
garlonicon |
» 2017-08-27 13:57:47 jak na widocznym załączonym zrzucie ekranu |
Gdzie można znaleźć ten zrzut ekranu? |
|
slowbro Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2017-08-27 16:16:46 Faktycznie zapomniałem linka. Proszę bardzo https://zapodaj.net/3f02538e6e39c.png.html |
|
pekfos |
» 2017-08-27 16:26:59 |
|
DejaVu |
» 2017-08-27 16:43:45 Strzelam, że chodzi Ci po prostu o funkcję sin/cos, która modyfikuje każdy punkt :) |
|
slowbro Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2017-08-27 16:55:18 @pefkos: Napisz coś konstruktywnego:) |
|
pekfos |
» 2017-08-27 17:12:16 Napisz coś konstruktywnego:) |
Pokonał mnie fakt, że włożyłeś trud w to, żeby zrobić screena youtube playera, zamiast po prostu podać link do faktycznego filmu.. To tak jakbyś zrobił zdjęcie ekranu. Ale miało być konstruktywnie: Wiesz co to jest sfera, albo koło i jak się je rysuje? Jeśli o tym pomyśleć to twoja falująca bryła jest trywialna. Zamiast robić sferę o stałym promieniu, zrób taką, której promień jest zmienny (duh!), tak jakbyś generował teren na podstawie heightmapy. A samą mapę wysokości generuj w locie, jakąś funkcją kątów w osiach X, Y, Z i czasu. |
|
slowbro Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2017-08-28 21:38:56 @pefkos: Dzięki! O to chodziło:) |
|
« 1 » |