Sens tworzenia gier tekstowych
Ostatnio zmodyfikowano 2017-10-21 00:23
ParseThisCode Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Sens tworzenia gier tekstowych » 2017-10-20 19:47:13 Zastanawiam się czy jest sens napisania gry tekstowej. Np. takiej, gdzie wybory decydują o dalszej fabule, itp. |
|
Kinexity |
» 2017-10-20 20:25:26 Jeżeli uda ci się stworzyć wciągającą fabułę (tak prawie na poziomie książki), to może ma to sens, ale inaczej do chyba nie ma sensu. |
|
pekfos |
» 2017-10-20 21:19:15 Czemu ma nie być sensu? |
|
Saran |
» 2017-10-20 22:35:22 |
|
ParseThisCode Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2017-10-20 22:59:46 Jestem zwolennikiem własnych rozwiązań :P Np. całą fabułę z regułami jej wczytywania umieścić w pliku tekstowym, żeby nie pakować masy tekstu w kod źródłowy.
Może na początek jakaś historyjka, do tego 2 lub 3 zakończenia. Muszę ogarnąć tylko jakiś system zależności wyborów |
|
Saran |
» 2017-10-20 23:21:25 Ach wybacz, zapomniałem o innych grach tekstowych. Są jeszcze oczywiście RPG (DiabloRL, DoomRL), masa rogalików (roguelike), a także przygodówki (A Dark Room, Candy Box 1 & 2). |
|
pekfos |
» 2017-10-21 00:23:24 |
|
« 1 » |