Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Poległe projekty - porażka czy lekcja?

Ostatnio zmodyfikowano 2017-10-25 09:32
Autor Wiadomość
latajacaryba
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2017-10-22 22:33:50

Wystarczy np. trzymać status postaci, co dokładnie robi, zamiast porównywać tekstury.

Miałem taką flagę coś na kształt bool CzyAtakuje, a jakże. Jej wartość była ustawiana na true w momencie ataku, ale chciałem zmienić stan na false, kiedy kończyła się animacja ataku, czyli została ustawiona ostatnia tekstura z animacji.
Wiem, wiem jakoś dałoby się to rozwiązać, no ale w momencie pisania systemu animacji nie myślałem, że będzie to konieczne. W każdym razie dzięki za odpowiedzi, zrobie sobie przerwę i pobawie się przy czymś małym, albo podszkolę jave, a kiedyś do tego wrócę
Danke :))
P-165985
mateczek
» 2017-10-25 09:32:04
C/C++
if( porazka == lekcja ) {
    cout << "dla mnie to tosamo";
   
}
P-166073
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2