Poległe projekty - porażka czy lekcja?
Ostatnio zmodyfikowano 2017-10-25 09:32
latajacaryba Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2017-10-22 22:33:50 Wystarczy np. trzymać status postaci, co dokładnie robi, zamiast porównywać tekstury.
|
Miałem taką flagę coś na kształt bool CzyAtakuje, a jakże. Jej wartość była ustawiana na true w momencie ataku, ale chciałem zmienić stan na false, kiedy kończyła się animacja ataku, czyli została ustawiona ostatnia tekstura z animacji. Wiem, wiem jakoś dałoby się to rozwiązać, no ale w momencie pisania systemu animacji nie myślałem, że będzie to konieczne. W każdym razie dzięki za odpowiedzi, zrobie sobie przerwę i pobawie się przy czymś małym, albo podszkolę jave, a kiedyś do tego wrócę Danke :)) |
|
mateczek |
» 2017-10-25 09:32:04 if( porazka == lekcja ) { cout << "dla mnie to tosamo"; } |
|
1 « 2 » |