SFML 2.4.2 Rysowanie przekształconych grafik na Image
Ostatnio zmodyfikowano 2017-10-28 11:44
GrhuGhu Temat założony przez niniejszego użytkownika |
SFML 2.4.2 Rysowanie przekształconych grafik na Image » 2017-10-28 11:44:52 Witam :) Czy w sfml 2.4.2 istnieje jakiś prosty sposób rysowania przekształconych(Obróconych o odp kąt, przeskalowanych) grafik na obiekcie Image? Pisze małą grę, do której najpierw muszę stworzyć planszę, na której gra będzie się rozgrywać, plansza będzie tworzona z niewielkich grafik, które będą obracane (No i może czasami skalowane). Stwierdziłem więc, że dobrym pomysłem było by jednorazowe wygenerowanie planszy na obiekcie Image(Potem img użyje jako tekxtury dla sprite i będę rysować odpowiedni fragment w oknie), zamiast ponownego rysowania planszy przy każdym obiegu pętli głównej. Nie chcę mi się bawić w pisanie własnych funkcji do obracania, skalowania i interpolacji(Mam nadzieję, że to właściwa terminologia :/ ) gdyż nie interesowałem się zbytnio tematem przekształceń bitmap i nie będą one tak efektywne. Nie za bardzo wiem jak się za to zabrać, ani czego szukać w google, więc proszę o przynajmniej jakieś naprowadzenie na trop.
#Edit: Temat do zamknięcia, po dłuższych poszukiwaniach znalazłem rozwiązanie problemu. Gdyby ktoś też szukał: Można rysować Sprite'y na RenderTextures za pomocą metody draw(), następnie metodą getTexture() otrzymuje się Texture z Rendertexture. |
|
« 1 » |