Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

SFML 2.4.2 Rysowanie przekształconych grafik na Image

Ostatnio zmodyfikowano 2017-10-28 11:44
Autor Wiadomość
GrhuGhu
Temat założony przez niniejszego użytkownika
SFML 2.4.2 Rysowanie przekształconych grafik na Image
» 2017-10-28 11:44:52
Witam :)
Czy w sfml 2.4.2 istnieje jakiś prosty sposób rysowania przekształconych(Obróconych o odp kąt, przeskalowanych) grafik na obiekcie Image? Pisze małą grę, do której najpierw muszę stworzyć planszę, na której gra będzie się rozgrywać, plansza będzie tworzona z niewielkich grafik, które będą obracane (No i może czasami skalowane). Stwierdziłem więc, że dobrym pomysłem było by jednorazowe wygenerowanie planszy na obiekcie Image(Potem img użyje jako tekxtury dla sprite i będę rysować odpowiedni fragment w oknie), zamiast ponownego rysowania planszy przy każdym obiegu pętli głównej. Nie chcę mi się bawić w pisanie własnych funkcji do obracania, skalowania i interpolacji(Mam nadzieję, że to właściwa terminologia :/ ) gdyż nie interesowałem się zbytnio tematem przekształceń bitmap  i nie będą one tak efektywne. Nie za bardzo wiem jak się za to zabrać, ani czego szukać w google, więc proszę o przynajmniej jakieś naprowadzenie na trop.

#Edit: Temat do zamknięcia, po dłuższych poszukiwaniach znalazłem rozwiązanie problemu.
Gdyby ktoś też szukał: Można rysować Sprite'y na RenderTextures za pomocą metody draw(), następnie metodą getTexture() otrzymuje się Texture z Rendertexture.
P-166139
« 1 »
  Strona 1 z 1