kolizja koła z prostokątem - tower defense
Ostatnio zmodyfikowano 2017-11-10 17:37
latajacaryba Temat założony przez niniejszego użytkownika |
kolizja koła z prostokątem - tower defense » 2017-11-03 09:25:28 Witam. Zainteresował mnie temat Tower Defensów. Zastanawiam się jak sprawdzić, czy zasięg wieży obejmuje przeciwnika. Myślałem by na teksturze przeciwnika opisać koło i sprawdzać kolizje miedzy dwoma kołami ale to zbyt niedokłdane. Do sedna: jak sprawdzić kolizje między kołem a prostokątem?
Ps. Najlepiej gdyby ktoś kto napisał już TD mógł napisać jak rozwiązał ten problem byłoby mi miło :)
|
|
michal11 |
» 2017-11-03 09:40:20 |
|
pekfos |
» 2017-11-03 13:55:57 Masz prostokątnych wrogów? |
|
latajacaryba Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2017-11-03 20:44:40 @Michall11 Poszperam, dzięki.
@pekfos :D nie, ale będą do niego zbliżeni kształtem, przecież nie zrobię per pixel do TD. Jeśli mogę spytać, to jak rozwiązaliście to z @DejaVu przy Waszym projekcie? |
|
DejaVu |
» 2017-11-03 21:02:16 Odleglosc srodka dwoch obiektow mniejsza niz promien zasiegu wiezy = wrog w zasiegu. |
|
latajacaryba Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2017-11-03 21:19:24 Serio? Ale przecież w takim wypadku zasięg wieży obejmuje nogi, ale nie strzela, bo promień < odległość środek - środek. Choć w sumie... |
|
pekfos |
» 2017-11-03 21:26:24 Headshots only.
Zwykle TD robi się tak, że jest wiele małych wrogów, a nie kilka dużych. Na małych wrogach nie widać takich uproszczeń. |
|
latajacaryba Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2017-11-03 21:55:16 W takim razie to wszystko. Dziękuję za odpowiedzi. |
|
« 1 » 2 |