Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Problem z instalacją SFML

Ostatnio zmodyfikowano 2017-12-05 20:45
Autor Wiadomość
mateczek
» 2017-12-04 19:31:16
https://www.sfml-dev.org​/documentation/2.4.2​/classsf_1_1Window.php#adabf839cb103ac96cfc82f781638772a

This function is typically called after all OpenGL rendering has been done for the current frame, in order to show it on screen.
Ta funkcja jest typowo wywoływana gdy renderowanie ramki jest zakończone, display() pokazuje wynik renderingu na ekranie.
P-167535
Corvette653
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2017-12-04 19:39:17
1 dzięki mateczek choć nadal nie wiem do końca co robi XD wiem gdzie używać wystarczy :)
C/C++
Mouse.getPosition( oknoAplikacji ).x > Tak.getPosition().x && Mouse.getPosition( oknoAplikacji ).y > Tak.getPosition().y && Mouse.getPosition( oknoAplikacji ).x < Tak.getPosition().x + 630 && Mouse.getPosition( oknoAplikacji ).y < Tak.getPosition().y + 394.5

to mój warunek w którym sprawdzam czy kursor jest nad obrazkiem niestety nie działa oto błąd:
C:\...\SFML\1.cpp|131|error: expected primary-expression before '.' token|    4 razy coś takiego mi się wyświetla

EDIT:

kompilator szuka czegoś przed którąś z tych kropek:
Mouse.getPosition(oknoAplikacji).x > Tak.getPosition().x

jest ich 4 i każda wydaje mi się uzupełniona dobrze ( tak wiem uzupełniona kropka :P )
P-167538
Corvette653
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2017-12-05 18:30:23
Pls pomozcie poniewaz naprawde nie wiem co tutaj jest nie tak a bez tego nie rusze do przodu z moimtymi programem
P-167581
Monika90
» 2017-12-05 18:47:39
Mouse::getPosition().x
P-167582
Corvette653
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2017-12-05 20:16:31
EDIT:

Dziękuje :) faktycznie pomogło XD
P-167594
Corvette653
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Ja się chyba zapętliłem... Codziennie robie kilka linijek i zamieszczam nowy post z błędem.
» 2017-12-05 20:45:34
A więc kontynuujmy tradycję:
C/C++
if( zdarzenie.type == sf::Event::KeyPressed && zdarzenie.key.code == sf::Keyboard::Escape )
{
    do
    {
        oknoAplikacji.clear();
        oknoAplikacji.draw( wyszedles );
        oknoAplikacji.draw( Tak );
        oknoAplikacji.draw( Nie );
       
        sf::Event zdarzenie;
        while( oknoAplikacji.pollEvent( zdarzenie ) )
        {
            if( Mouse::getPosition().x > Tak.getPosition().x && Mouse::getPosition().y > Tak.getPosition().y && Mouse::getPosition().x < Tak.getPosition().x + 630 && Mouse::getPosition().y < Tak.getPosition().y + 394.5 )
            {
                if( zdarzenie.type == sf::Event::MouseButtonPressed && zdarzenie.mouseButton.button == sf::Mouse::Left )
                     i = 0;
               
            }
        }
       
        oknoAplikacji.display();
    } while( !( zdarzenie.type == sf::Event::MouseButtonPressed && zdarzenie.mouseButton.button == sf::Mouse::Left ) );
   
}

oto mój kod w przypadku wciśnięcia esc :)
krótko:
jeśli esc
{
  rób
  {
    jeśli wcisnął myszkę która była nad obrazem Tak
      i == 0
  } dopóki użytkownik nie wciśnie lpm
}

jeśli ta myszka była w jakimkolwiek innym miejscu ekranu program nie robi nic (dlatego nie dawałem else)
jednak informacja o wciśnięciu nie dochodzi do warunku pętli do...while pytanie jak skonstruować kod by doszła.

EDIT:
nawet jeśli dam

else
  break;
program z pętli nie wychodzi

Ktos ma pomysl?
P-167603
1 2 3 « 4 »
Poprzednia strona Strona 4 z 4