Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Zużycie zasobów procesora przez aplikację

Ostatnio zmodyfikowano 2010-07-20 19:23
Autor Wiadomość
DejaVu
» 2010-07-19 21:19:39
1) kwestia czy gry były czasu rzeczywistego;
2) kwestia czy synchronizacja pionowa obrazu została zastosowana dla DX/OpenGL;
3) kwestia ile rdzeni procesora posiadasz.
P-19997
kamillo121
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2010-07-20 18:03:30
a więc jak to można zrobić ? może ktoś kto ma duże/jakieś doświadczenie w tworzeniu aplikacji tego typu wypowie się na ten temat ? 
P-20017
DejaVu
» 2010-07-20 19:18:24
Napisz prostą aplikację w OpenGL'u to sam poznasz odpowiedź. Siedząc z założonymi rękami nie posuniesz się do przodu.
P-20018
kamillo121
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2010-07-20 19:23:50
Nie siedzę z założonymi rękami, po prostu szperam po necie i czytam różne artykuły/pdf'y itd ale okey, trzymam Pana za słowo i napiszę jakąś aplikację i pobuszuję.
Temat zamykam(w razie problemów odnowie)
P-20019
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2