Zużycie zasobów procesora przez aplikację
Ostatnio zmodyfikowano 2010-07-20 19:23
DejaVu |
» 2010-07-19 21:19:39 1) kwestia czy gry były czasu rzeczywistego; 2) kwestia czy synchronizacja pionowa obrazu została zastosowana dla DX/OpenGL; 3) kwestia ile rdzeni procesora posiadasz. |
|
kamillo121 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-07-20 18:03:30 a więc jak to można zrobić ? może ktoś kto ma duże/jakieś doświadczenie w tworzeniu aplikacji tego typu wypowie się na ten temat ? |
|
DejaVu |
» 2010-07-20 19:18:24 Napisz prostą aplikację w OpenGL'u to sam poznasz odpowiedź. Siedząc z założonymi rękami nie posuniesz się do przodu. |
|
kamillo121 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-07-20 19:23:50 Nie siedzę z założonymi rękami, po prostu szperam po necie i czytam różne artykuły/pdf'y itd ale okey, trzymam Pana za słowo i napiszę jakąś aplikację i pobuszuję. Temat zamykam(w razie problemów odnowie) |
|
1 « 2 » |