[Allegro, C++] Funkcja zwracająca uchwyt okna
Ostatnio zmodyfikowano 2010-07-08 09:45
skovv Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[Allegro, C++] Funkcja zwracająca uchwyt okna » 2010-07-05 19:40:23 witam. piszę dll z użyciem allegro pod game maker(:D) i mam pytanie: jak zwrócić uchwyt okna? bo mam: #include <allegro.h> #include <winalleg.h> #define f extern "C" __declspec(dllexport) double #define f2 extern "C" __declspec(dllexport) char*
f gma_init() { allegro_init(); HWND win_get_window( void ); } f gma_free( double uchwyt ) { win_set_window(( HWND )( int ) uchwyt ); allegro_exit(); return 0; }
i funkcja gma_init dziala ale jak dam return HWND to już nie skompiluje ;/ PS: pod game maker trochę inaczej pisze się dllki...nie zwracajcie na to uwagi ;D |
|
lenrokskate |
» 2010-07-05 19:41:46 bo hwnd to hwnd a double to double |
|
skovv Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-07-05 19:47:02 nom ok...ale jak mam to w takim razie zwrócić? ^^ |
|
lenrokskate |
» 2010-07-05 20:21:12 HWND gma_init() { allegro_init(); return win_get_window( void ); }
|
|
skovv Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-07-06 09:04:01 ehhh nie zadziałczy tak...i ja już to tak się nie pisze DLLi, tylko tak: zwracana funkcja argumenty(tu brak) double gma_init () { a tu kod: allegro_init(); HWND win_get_window(void); return HWND;//ale to nie dziala... }
|
|
lenrokskate |
» 2010-07-06 11:51:12 napisałem dobrze, a ty nie umiesz czytać błędów kompilatora
po 1. zwracany typ funkcji masz double a próbujesz zwrócić HWND po 2. deklarujesz zmienną bez nazwy (HWND win_get_window(void)) podajesz tylko typ po 3. w ogóle to jest jakoś egzotycznie napisane... |
|
skovv Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-07-06 15:36:46 nie działa tak mówię...nie znasz się na rzeczy to proszę...nie wypowiadaj się... |
|
lenrokskate |
» 2010-07-06 15:47:22 kto się tutaj nie zna na rzeczy... jak chcesz zwrócić HWND do double? Chyba że zrobisz: double jakasFunkcja() { return static_cast<double>(win_get_window()); }
|
|
« 1 » 2 3 |