[OpenGL, C++] Problem z kompilacją kodu (z kursu Janusza Ganczarskiego)
Ostatnio zmodyfikowano 2011-03-09 19:40
DDD Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[OpenGL, C++] Problem z kompilacją kodu (z kursu Janusza Ganczarskiego) » 2010-07-10 11:47:45 Witam! Uczę się OpenGL z kursu Janusza Ganczarskiego. I mam problem z Teksturami. Aczkolwiek przykład mi się nie kompiluje. ;/ Wyskakują mi oto takie błędy : 21 C:\Documents and Settings\dominik\Pulpit\opengl_tekstury\opengl_mipmapy_2d\Nowy folder\main.cpp syntax error before `=' token
92 C:\Documents and Settings\dominik\Pulpit\opengl_tekstury\opengl_tekstura_2d\Nowy folder\main.cpp `glWindowPos2i' undeclared (first use this function)
Czy możecie mi pomóc? Jeżeli potrzeba więcej info to piszcie.;] Pozdrawiam Domdziu! |
|
DejaVu |
» 2010-07-10 12:58:38 |
|
DDD Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-07-10 13:21:34 1. #include <GL/glut.h> #include <GL/glext.h> #ifndef WIN32 #define GLX_GLXEXT_LEGACY #include <GL/glx.h> #define wglGetProcAddress glXGetProcAddressARB #endif #include <stdlib.h> #include <stdio.h> #include "colors.h" #include "targa.h"
PFNGLWINDOWPOS2IPROC glWindowPos2i = NULL;
enum { PERSPECTIVE_CORRECTION_FASTEST, PERSPECTIVE_CORRECTION_DONT_CARE, PERSPECTIVE_CORRECTION_NICEST, GENERATE_MIPMAP_FASTEST, GENERATE_MIPMAP_DONT_CARE, GENERATE_MIPMAP_NICEST, FULL_WINDOW, ASPECT_1_1, EXIT };
To nie jest cały kod oczywiście..;] |
|
lenrokskate |
» 2010-07-10 14:35:42 w obu błędach chodzi chyba o includy i/lub liby, ale dziwi mnie, że nie wywaliło doesn't name of type tylko jakieś inne errory |
|
DejaVu |
» 2010-07-10 15:58:50 Spróbuj wykomentować wiersz: PFNGLWINDOWPOS2IPROC glWindowPos2i = NULL;
|
|
kamil354 |
» 2011-03-09 18:46:06 Witam wszystkich na forum.
Mam problem z kompilowaniem kodu w OpenGL. Pisze w Code Blocks, instalacje i konfiguracje biblioteki robiłem z pomocą tego poradnika http://www.levelbylevel.com/tutorials/opengl-c-and-glut-using-codeblocks-and-mingw-updated/ . Zarówno kod, który można pobrać ze strony, jak i ten z kursu Janusza Ganczarskiego kompilują się z wynikiem 0 errors, 0 warnings.
Nie można jednak otworzyć programu, bo po skompilowaniu kodu wyskakuje coś takiego :
mingw32-g++.exe: /W3: No such file or directory
mingw32-g++.exe: /Zi: No such file or directory
mingw32-g++.exe: /D_DEBUG: No such file or directory
Process terminated with status 1 (0 minutes, 0 seconds)
0 errors, 0 warnings
Czy to wynika z niekompletnej biblioteki, czy może problem leży gdzie indziej?
Z góry dzięki za pomoc. |
|
DejaVu |
» 2011-03-09 19:02:12 Kompilowałeś cokolwiek wcześniej na tym środowisku?
PS. Czemu własnego tematu nie założyłeś? |
|
dmx81 |
» 2011-03-09 19:10:02 up@ ps. pewnie dlatego, ze taki sam tytul (no moze poza autorem kursu) mialby temat - problem z kompilacja opengl - a na wielu forach ostro sypia warnami za zakladanie tematu ktory istnieje ;) |
|
« 1 » 2 |